eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka › Re: Parkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka
    Date: Mon, 17 Jun 2019 18:02:09 +0200

    W dniu 17.06.2019 o 09:21, ń pisze:
    > Właśnie obserwowałem, jak auto zaparkowało na miejscu dla
    > niepełnosprawnych, wyszedł z niego byczek,
    Bo mamy takie prawo. Ważna jest karta parkingowa, a nie człowiek.
    Może "byczek" ma kogoś niepełnosprawnego w rodzinie i korzysta z karty.
    Może faktycznie kogoś podwoził, a może nadużywał? Nie wiemy.
    Ja kiedyś zapłaciłem mandat, gdy podwoziłem osobę lat 93 poruszającą się
    z "balkonikiem" pod urząd, gdzie miała jakąś sprawę urzędową do
    załatwienia. Karty parkingowej nie miałem, a SM ma siedzibę w tym samym
    budynku, więc szybko wyczuli interes do zrobienia. Na nic było
    tłumaczenie, że niepełnosprawnośc widać gołym okiem.
    Karta parkingowa jest wydawana na osobę, nie na samochód.
    Jacek