eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoParkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka › Re: Parkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka
  • Data: 2019-06-17 22:37:45
    Temat: Re: Parkowanie na miejscu dla niepelnosprawnych i karta inwalidzka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d07dbcc$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.06.2019 o 20:09, J.F. pisze:

    >Pisałem o weryfikacji podstaw posłużenia się kartą parkingową. Niue
    >każdej osobie niepełnosprawnej taka przysługuje. Przyznaje ją komisja
    >policjant nie jest organem powołanym do orzekania w takiej sprawie.

    skoro delikwent ma karte parkingowa, to widac komisja ja przyznala, a
    delikwent raczej wie komu.
    Albo moze z karty odczytac.
    I zawsze moze powiedziec, ze odwozil do domu, lekarza, rehabilitanta,
    a chocby i do krawca.

    Ale ja mialem inna sytuacje na mysli - odwoze mame na badania,
    a np brat ja przywozi po.
    Musze karte bratu przekazac ... najprosciej byloby mamie dac, ale
    wtedy przez chwile auto na kopercie bez karty.

    Albo np wioze do lekarza i z powrotem a jutro brat powiezie.
    A pod domem jest koperta.

    I znow - wniesc mame do mieszkania, zejsc, przeparkowac, zaniesc karte
    do mieszkania, wrocic do samochodu i odjechac ?

    Albo inna sytuacja - zerwalem wiezadla w kolanie, zoperowano,
    zwolnienienie na 2-3 miesiace, bo tyle sie zrasta,
    chodze o kulach ... ale karta mi nie przysluguje bo nie jestem
    inwalida ...

    J.