  • 11. Data: 2007-12-10 09:30:56
    Temat: Re: Parkowanie koparki
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    > pytam sie - bo kiedys sasiad parkowal sobie tira na nieutwardzonej ulicy
    > kiedys sie wkurzylem - zadzwonilem na 986 i powiedzieli ze jesli zakazu
    > nie ma to moze :]

    Wiedział co robi stawiając na nieutwardzonej ulicy. Na utwardzonej by chyba
    nie mógł. Nieutwardzone w iluś tam punktach nie są traktowane do konca jak
    drogi publiczne. (tzn moga być publiczne ale ileś przepisów działa inaczej
    :) ) Np bedąc na takiej ulicy na skrzyzowaniu jesteś traktowany jakbyś się
    włączał do ruchu czyli puszczasz wszystkich z wyjątkiem tych którzy maja
    status równy tobie.

    A.

  • 12. Data: 2007-12-10 09:37:06
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 9 Dec 2007 21:00:50 +0100, Paweł Ubysz napisał(a):

    > PORD art 49 pkt 2
    > Zabrania się postoju:
    > 5) na obszarze zabudowanym, pojazdu lub zespołu pojazdów o dopuszczalnej
    > masie całkowitej przekraczającej 16 t lub o długości przekraczającej 12 m,
    > poza wyznaczonymi w tym celu parkingami.

    Ale my gadamy o *parkowaniu* a nie *postoju*

  • 13. Data: 2007-12-10 09:51:50
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ale my gadamy o *parkowaniu* a nie *postoju*

    Jest zakaz parkowania i postoju wiec jedno i to samo

    PabloGT

  • 14. Data: 2007-12-10 09:59:19
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 10:51:50 +0100, PabloGT napisał(a):

    > Jest zakaz parkowania i postoju wiec jedno i to samo

    Eee - przeczytaj o czym jest ten odłam wątku - o parkowaniu TIRa w terenie
    zabudowanym. Paweł Ubysz na pytanie Szerszenia powoływał się na zapis w
    PoRD o .. postoju. Ja mu zwracam uwagę że to sie tyczy postoju a nie
    parkowania - a Ty wyskakujesz jak filipek z konopii o jakimś oznakowaniu...

  • 15. Data: 2007-12-10 10:07:15
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

> [...]
    > PoRD o .. postoju. Ja mu zwracam uwagę że to sie tyczy postoju a nie
    > parkowania - a Ty wyskakujesz jak filipek z konopii o jakimś

    Czyli wdług Ciebie parkować można w tym miescu, ale postuj jest już
    zabroniony ???

    PGT

  • 16. Data: 2007-12-10 10:37:05
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 11:07:15 +0100, PabloGT napisał(a):

    > Czyli wdług Ciebie parkować można w tym miescu, ale postuj jest już
    > zabroniony ???

    Zakaz postoju to B-35, a parkowania B-36

  • 17. Data: 2007-12-10 15:08:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Herald wrote:
    [...]
    > Zakaz postoju to B-35, a parkowania B-36

    No popatrz, a zawsze mi sie wydawało że B-36 to zakaz zatrzymywania się.

    p. m.

  • 18. Data: 2007-12-10 15:19:20
    Od: "klamotx" <k...@...poczty.onet.pl>

    > Dnia Mon, 10 Dec 2007 11:07:15 +0100, PabloGT napisał(a):
    >

    > Zakaz postoju to B-35, a parkowania B-36

    taaa, na pewno
    B-36: Zakaz zatrzymywania się
    Oznacza zakaz zatrzymywania pojazdu. Jeżeli zakaz wyrażony znakiem B-36 nie
    jest uprzednio odwołany przez taki sam znak z tabliczką T-25c lub znak B-35,
    to obowiązuje do najbliższego skrzyżowania.