  • 41. Data: 2010-07-30 14:05:39
    Temat: Re: Parkingowy kretyn
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-30 15:14:00 +0200, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> said:

    > Raczej urban legen,

    Raczej nie.

    > zwłaszcza w wykonaniu czterech licealistów.
    > F126p ważył około 600 kilogramów.

    Zwłaszcza z tyłu.

    <http://www.youtube.com/watch?v=ELARL4lrmR8>

    Ale ważna jest technika, nie siła (czyli coś, co różni elektryka od
    elektronika).

    --
    Bydlę

  • 42. Data: 2010-07-30 14:19:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-07-30 16:05, Bydlę wrote:
    > Ale ważna jest technika, nie siła (czyli coś, co różni elektryka od
    > elektronika).

    Faktycznie daje się go całkiem sprawnie przesunąć.

    Piotrek

  • 43. Data: 2010-07-30 16:35:42
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Piotrek pisze:

    > Raczej urban legen, zwłaszcza w wykonaniu czterech licealistów.
    > F126p ważył około 600 kilogramów.
    >
    > Piotrek
    Może i urban.
    Widziałem (w 8 L.O. w Katowicach) postawioną w poprzek w bramie Syrenkę
    (trochę cięższa od F126), co prawda nie przez 4, ale z 8-10 licealistów.
    Nie nieśli jej. Kulała się pomimo zaciągniętego hamulca. W końcowej
    fazie tylko nadrzucali dupą. A Trabanta - we dwóch z drugim gówniarzem
    przestawiliśmy mimo braku kluczyków i zaciągniętego hamulca.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 44. Data: 2010-07-31 13:55:22
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 30 Lip, 14:49, "NieJorgnijSie" <n...@n...pl> wrote:
    > Gdzie to kupić można? U mnie też jest paru 'parkujących inaczej' i totalnie
    > do nich nie dociera, że można postawić auto tak, by zostawić innym też
    > miejsce.

    Np. tu:

    http://www.etisoft.com.pl/produkty/4-etykiety-plombo
    we

  • 45. Data: 2010-08-02 05:34:53
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Bydlę napisał:

    > Nie.
    > Raczej nie zrozumiałeś.:-)

    To weź nas oświeć i fotką przywal.

    Tak przy okazji - jest jakiś przepis, który by zabraniał ustawiania
    kamieni w ogródku pomiędzy płotem a domem? Kumple na zakręcie mieszka.
    Płot już Mu kiedyś osobówka ścięła, ale że to była osobówka, to do
    chałupy nie dotarła.

    Tapatik

  • 46. Data: 2010-08-02 05:39:14
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik zly napisał:

    > A to wszystko na czyj koszt? Nie wiem czemu się upieracie przy
    > rozwiązaniach 'prawnie dozwolonych'...

    Pewnie dlatego, że to grupa poszukująca we wszystkim rozwiązań prawnych.
    Takie zbiorowe zboczenie.

    Gdyby to była grupa dotycząca kulturystki to pewnie i odpowiedzi były by
    inne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 47. Data: 2010-08-02 08:18:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 07:39:14 +0200, Tapatik napisał(a):

    > Pewnie dlatego, że to grupa poszukująca we wszystkim rozwiązań prawnych.
    > Takie zbiorowe zboczenie.

    Są sytuacje kiedy prawo nie nadąża

    > Gdyby to była grupa dotycząca kulturystki to pewnie i odpowiedzi były by
    > inne.

    A jakąś o stereotypach znasz panie lepszy? :)
    --
    marcin

  • 48. Data: 2010-08-02 13:15:22
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-02 07:34:53 +0200, Tapatik <t...@b...spamu> said:

    > To weź nas oświeć

    A czymże oświecać, skoro jasno i prosto opisałem co się wydarzyło.

    On 2010-07-30 11:33:08 +0200, spp <s...@o...pl> said:

    > Teść, aby sąsiad nie zawracał zawalił sobie trawnik kamieniami?

    To jest teoria spp - z nim porozmwawiaj na temat: dlaczego wydaje mu
    się że wydarzyło się coś zupełnie innego.

    Albo inaczej - co jest niezrozumiałe w informacji o postawieniu dwóch
    głazów uniemożliwiających rozjeżdżanie trawnika?

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2010-08-02 13:24:39
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Raczej urban legen, zwłaszcza w wykonaniu czterech licealistów.
    > F126p ważył około 600 kilogramów.

    to chyba młody jesteś i nie dźwigałeś malucha, me też kumplowi w wąskiej
    uliczce w poprzek postawiliśmy:-)
    przód jest leciutki więc trochę sposobem i z głowa trzeba podejść i
    przesuniesz bez problemu

    --=olo=--

  • 50. Data: 2010-08-02 19:38:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-02 15:15, Bydlę pisze:

    > A czymże oświecać, skoro jasno i prosto opisałem co się wydarzyło.

    A możesz wskazać ten post gdzie jasno opisałeś?

    > Albo inaczej - co jest niezrozumiałe w informacji o postawieniu dwóch
    > głazów uniemożliwiających rozjeżdżanie trawnika?

    Czyjego trawnika - o to pytałem.
    Sugerowałem, że skoro taki twardy to kazał na swój trawnik wyrzucić te
    kamienie, przecież cudzej własności by nie ruszył?

    --
    spp