  • 51. Data: 2010-08-03 06:19:31
    Temat: Re: Parkingowy kretyn
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-02 21:38:45 +0200, spp <s...@o...pl> said:

    > A możesz wskazać ten post gdzie jasno opisałeś?

    Postawienie dwóch głazów.
    Co, jako żywo, nie jest zawaleniem trawnika kamieniami.

    Tu mamy problem, bo każdy z nas o czem innem rozprawia.

    > Czyjego trawnika - o to pytałem.

    Oczywiście, że wszystko odbywało się na terenie należącym do teścia -
    jak go znam nie reagowałby specjalnie na widok tranika sąsiada
    rozjeżdżanego przez sąsiada.
    To było wszystko napisane - otwartym tekstem.

    On 2010-07-29 23:34:14 +0200, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> said:

    (i tu musisz wrócić i przeczytać opis sytuacji...)

    > Sugerowałem, że skoro taki twardy to kazał na swój trawnik wyrzucić te
    > kamienie, przecież cudzej własności by nie ruszył?

    Jednak wróć i przeczytaj, bo umknęło ci sporo z opisu, skoro zadajesz
    pytania o opisane rzeczy.

    --
    Bydlę

  • 52. Data: 2010-08-03 09:47:05
    Od: r...@m...com

    w czasie gdy nie bedzie tam jego samochodu, wmurować np słupki które
    uniemożliwią wjazd.