    From: SQLwiel <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parkingowy kretyn
    Date: Fri, 30 Jul 2010 18:35:42 +0200

    Piotrek pisze:

    > Raczej urban legen, zwłaszcza w wykonaniu czterech licealistów.
    > F126p ważył około 600 kilogramów.
    >
    > Piotrek
    Może i urban.
    Widziałem (w 8 L.O. w Katowicach) postawioną w poprzek w bramie Syrenkę
    (trochę cięższa od F126), co prawda nie przez 4, ale z 8-10 licealistów.
    Nie nieśli jej. Kulała się pomimo zaciągniętego hamulca. W końcowej
    fazie tylko nadrzucali dupą. A Trabanta - we dwóch z drugim gówniarzem
    przestawiliśmy mimo braku kluczyków i zaciągniętego hamulca.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.