  • 31. Data: 2011-11-23 11:04:57
    Temat: Re: Parking a wspólnota
    Od: "Proste Prawo" <p...@o...pl>

    Dnia 21-11-2011 o 15:22:24 Maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > Uchwałę Wspólnoty można zaskarżyć i sąd ją uchyli, jeśli narusza czyjeś
    > prawa bądź rażąco interesy. Np Wspólnota teoretycznie może sobie
    [ciach]
    > ruszenia. Może też sobie uchwalić np. "wg udziałów", czyli jakoś-tam to
    > podzielić, bo np. jeśli są mieszkania dużo większe, wielopoziomowe, więc
    > z natury np. dwurodzinne i takiemu należą się dwa miejsca parkingowe.
    > Może też WM wydawać identyfikatory "komercyjne", bo jeśli ktoś ma 5 aut
    > i ma ochotę za prawo parkowania zapłacić więcej - to jego wybór, a WM
> [...]

    Też tak uważam, podobnie pisałem. Jeśli nie będzie formalnych błedów, a
    uchwała będzie uwzględniała interesy całej wspólnoty (czyli prawa
    wszystkich współwłaściciele), to współwłaściciele mogą się umówić dowolnie
    w sprawie korzystania ze wspólnej własności. Również w ten sposób, że
    wszystkie indentyfikatory będą rozdzielone w przetargu zamkniętym - kto
    więcej płaci, ten więcej korzysta.

    --
    pozdrawiam
    http://prosteprawo.blogspot.com