  • 1. Data: 2007-10-19 17:00:07
    Temat: Park Narodowy i grzyby
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Ostatnio mojej dziewczyny matka, byla na grzybach w narodowym parku
    swietokrzyskim(okolice Nowej Słupi) i zobaczyla tablice ze nie wolno z lasu
    niczego zabierac tzn drzew, galezi i grzybow. Drzewo jeszcze rozumiem, ale
    galezie i grzyby??
    Spotkaliscie sie z takim czyms?
    Dla mnie to paranoja

  • 2. Data: 2007-10-19 18:21:33
    Temat: Re: Park Narodowy i grzyby
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Drzewo jeszcze rozumiem, ale
    > galezie i grzyby??
    > Spotkaliscie sie z takim czyms?
    > Dla mnie to paranoja
    Taaak? A nie uwazasz, ze po to tworzy sie Parki Narodowe, zeby byly miejsca,
    w ktorych przyroda jest wzglednie nie naruszana i dewastowana przez
    czlowieka.
    Pewnie jestes przekonany, ze galezi espaaja sobie z drzew w przyroszie po
    to, by Twoja mama sobie mogla nimi palis w piecu - zaskocze Cie - otoz
    rozkladaja sie one, dzieki czemu staja si epozywieniem dla roznych lesnych
    zyjatek a w koncu tez dla samych drzew. To jest naturalny obieg materii w
    przyrodzie. Grzyby tez pelnia wazna role w przyrodzie - wprawdzie nie
    przychodzi mi teraz do glowy jaka, ale na pewno dopuszczenie zbierania
    grzybow (i grzybiarzy) nie sprzyja spokojowi przyrody w parkach. Rozwygrzeni
    grzybiarze beda zapuszczac sie w ostepy, deptac sciolke i straszyc
    zwierzyne. A tak zaplaca kilkaset zlotych kary i odeche sie im.
    Nadal paranoja?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-10-19 19:01:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JarY wrote:
> [...]
    > niczego zabierac tzn drzew, galezi i grzybow. Drzewo jeszcze rozumiem, ale

    Ba, a dopiero się zdziwisz jak zarobi 500 zł mandatu tylko za to, że
    zeszła z wyznaczonego szlaku.
    To dopiero paranoja nie?

    Tylko do cholery po co my te parki narodowe tworzymy?

  • 4. Data: 2007-10-19 19:35:53
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 19 Oct 2007 14:01:20 -0500, witek napisał(a):

    > Ba, a dopiero się zdziwisz jak zarobi 500 zł mandatu tylko za to, że
    > zeszła z wyznaczonego szlaku.
    > To dopiero paranoja nie?

    Ja słyszałem, że w PN-ach nie wolno także polować. I to jest
    najdziwniejsze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 5. Data: 2007-10-19 20:04:39
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    To co..ma kobita dom przy Parku Krajobrazowym i na grzyby nie moze chodzic
    bo kare dostanie??
    Dziwne...

  • 6. Data: 2007-10-19 20:11:57
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    JarY wrote:
    > To co..ma kobita dom przy Parku Krajobrazowym i na grzyby nie moze
    > chodzic bo kare dostanie??

    A jaki związek miejsce zamieszkania ma z przepisami obowiązującymi na
    terenie parku narodowego?

    > Dziwne...

    Dziwne to jest to, że podtrzymujesz swoje zdanie nawet po obszernym
    komentarzu SDD.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 7. Data: 2007-10-19 20:32:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JarY wrote:
    > To co..ma kobita dom przy Parku Krajobrazowym i na grzyby nie moze chodzic
    > bo kare dostanie??
    > Dziwne...

    Beton?

  • 8. Data: 2007-10-19 20:59:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 21:01
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffauu1$5as$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tylko do cholery po co my te parki narodowe tworzymy?

    No jak po co? Żeby jeździć tam na pikniki, żeby misie mogły kraść piknikowe
    koszyki. Oglądałem taki dokument w telewizorze kiedyś.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 9. Data: 2007-10-19 21:01:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 22:04
    (autor JarY
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffb2rt$efv$1@mx1.internetia.pl>):

    > To co..ma kobita dom przy Parku Krajobrazowym i na grzyby nie moze chodzic
    > bo kare dostanie??
    > Dziwne...

    Zgadzam się. Dziwne... Ja mam kuźwa dom przy M1 i jak żem ostatnio polazł
    tam z koszykiem na grzyby to mnie jakaś gupia ochrona przepędziła.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 10. Data: 2007-10-19 21:48:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    JarY wrote:
    > To co..ma kobita dom przy Parku Krajobrazowym i na grzyby nie moze chodzic
    > bo kare dostanie??
    > Dziwne...

    Park krajobrazowy a park narodowy to są różne rzeczy.