  • 1. Data: 2007-10-19 09:39:29
    Temat: Z ulotki wyborczej
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    "(...) Pragnę patrzeć władzy na ręce, aby każda złotówka publiczna służyła
    mieszkańcom Naszego Regionu. Pragnę, aby wzrost bezpieczeństwa nie odbywał
    się kosztem ograniczania wolności każdego z nas.
    Czas na zmiany!"

    - nie byłoby w tym nic dziwnego (ot, normalny przedwyborczy belkot), gdyby
    nie to, ze owych zmian pragnie kandydat PiS-u :)
    Cos sie im chyba pojebalo :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2007-10-19 11:43:30
    Temat: Re: Z ulotki wyborczej
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2007 11:39:29 +0200, SDD napisał(a):

    > Cos sie im chyba pojebalo :)

    *plonk*

  • 3. Data: 2007-10-19 12:12:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > *plonk*

    Chyba niewielka strata. Będą następni? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-10-19 12:45:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    SDD pisze:

    > - nie byłoby w tym nic dziwnego (ot, normalny przedwyborczy belkot), gdyby
    > nie to, ze owych zmian pragnie kandydat PiS-u :)
    > Cos sie im chyba pojebalo :)

    Albo nawet ich posłowie brzydzą się działaniami kierownictwa partii/
    rządu, albo poziom hipokryzji osiągnął wysokość Mount Everestu

    > Pozdrawiam
    > SDD

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 5. Data: 2007-10-19 13:30:55
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > albo poziom hipokryzji osiągnął wysokość Mount Everestu

    Nie jest tak źle. Po prostu w drukarni pomylili teksty a on wyćwiczony przez
    partie w nieużywaniu mózgu (może nawet nie umie czytać), więc przyjął, że
    tak ma być.

    --
    andrzej

  • 6. Data: 2007-10-19 20:55:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > - nie byłoby w tym nic dziwnego (ot, normalny przedwyborczy bełkot),
    > gdyby nie to, ze owych zmian pragnie kandydat PiS-u :)

    Eee! Demonizujesz. On juz wie, że w przyszłym parlamencie będzie w
    opozycji, bo PiS wygrać nie ma PRAWA, bowiem taka jest SPRAWIEDLIWOŚĆ
    dziejowa w Polsce :-)

  • 7. Data: 2007-10-20 18:02:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał

> [...]
    >
    > - nie byłoby w tym nic dziwnego (ot, normalny przedwyborczy belkot),
    > gdyby nie to, ze owych zmian pragnie kandydat PiS-u :)

    To swoją drogą. Natomiast ja myślę, że to jest po prostu tekst
    uniwersalny ogólnego stosowania, odpowiedni dla każdej partii
    w dowolnych wyborach. Nie ma większego znaczenia bo wyborcy
    i tak tego nie czytają. Chodzi tylko o to, że ulotka bez
    literek wygląda łyso więc potrzebny jest taki tekstowy wypełniacz.