  • 1. Data: 2004-03-21 20:04:11
    Temat: Ośrodki nauki jazdy
    Od: "radek" <n...@t...pl>

    Gdzie znajdę wykaz ośrodków nauki jazdy z Warszawy(Bemowo) z ważnymi
    licencjami(obowiązującymi)?

  • 2. Data: 2004-03-21 20:25:29
    Temat: Re: Ośrodki nauki jazdy
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    radek <n...@t...pl> napisał(a)
    w artykule: news:c3ks2o$dmc$1@mamut.aster.pl

    > Gdzie znajdę wykaz ośrodków nauki jazdy z Warszawy(Bemowo) z ważnymi
    > licencjami(obowiązującymi)?

    1. NTG.
    2. Google Ci nie działają?. (masz bana?)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "01.09.1939 - początek tourne Hitlera po Europie."

  • 3. Data: 2004-03-22 08:08:21
    Od: "radek" <n...@t...pl>

    > 1. NTG.
    > 2. Google Ci nie działają?. (masz bana?)

    1. Dlaczego NTG?

    2. No jakos szukam i nie moge znalezc.
    Chodzi mi o listę urzędową. Byłem na
    http://www.word.waw.pl/ ale tam jest razcej nie aktulana
    baza (nie ma wszystkich ośrodków) poza tym dane o licencjach
    tam wyświetlane są dla mnie nie bardzo zrozumiałe.

  • 4. Data: 2004-03-22 08:25:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    radek <n...@t...pl> napisał(a)
    w artykule: news:c3m6h8$1e0a$1@mamut.aster.pl

    > [.......................]
    > 2. No jakos szukam i nie moge znalezc.
    > [........................]

    Bo to chyba trzebe "nie jakoś" szukać, a może
    "normalnie"?.
    Ja wczoraj w "Google" wpisałem:
    Ośrodek+nauki+jazdy+Warszawa+Bemowo i wypluło
    mi m. in. to:
    http://www.prawojazdy.com.pl/files/szkoly/szkoly_wyn
    ik.php?w=9

    Czy podają tu dane o licencjach nie wiem, ale ośrodki
    te podają adresy e-mailowe i linki do swoich stron www
    więc możesz się u źródła wszystkiego dowiedzieć.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wystrzegajcie się pierwszego odruchu,

  • 5. Data: 2004-03-22 08:48:24
    Od: "radek" <n...@t...pl>

> [...]
    > te podają adresy e-mailowe i linki do swoich stron www
    > więc możesz się u źródła wszystkiego dowiedzieć.

    Byłem na tej stronie i wielu innych.

    Chodzi mi o liste z urzędu kóry sprawuje nadzór nad takimi ośrodkami.
    Dowiedziałem się że starostowie wydają uprawnienia do prowadzenia
    takich ośrodków więc może na stronie starosty:) jest taki wykaz?
    Gdzie startosta sprawuje swój urząd w urzedzie dzielnicy ?
    Chodzi mi o to czy jednostka administracyjna taka jak starostwo
    lub sarosta ma strone i ewntualnie pod jakim adresem?