  • 21. Data: 2005-04-21 10:48:08
    Temat: Re: Oskubana przez komornika?
    Od: Eulalka <e...@k...pl>

    Użytkownik sandra napisał:

    > czyli rowniez orzeczono alimentacje w sprawie drugiego dziecka ? domyslam
    > sie , ze tak i tyt. w tamtej sprawie rowniez jest u komornika

    Tak - tam jest od 5 lat - 150 zł/m-c.

    > czy te dowody wplaty kserowano do akt sprawy?

    Tak - są sałączone.

    > j.w czy te dowody wplat kserowano do sprawy? czy wplata byla napewno
    > oznaczona , ze to jest na poczet zadluzenia w Twojej sprawie /sygn.akt
    > sprawy / ? musisz byc tego pewna czy tak bylo czy nie pamietasz ?

    Wpłata jest dokładnie oznaczona - widziałam ksero
    przekazów - jest nnr sprawy u komornika i imie i
    nazwisko mojej córki.

    > ale jak jest opisane ta wplata?

    jw. Plus dopisek - "alimenty za miesiąc marzec" na
    jednym i "za miesiąc kwiecień" na drugim.

    > zgadza sie
    >
    > jesli jestes tego pewna , ze tam jest wyszczegolniona sygn.akt czy
    > uprawniony

    Jestem pewna. Dość długo sędzina sie temu
    przyglądała i twierdziła, że powinny płynąć całe
    do mnie.

    > no nie do konca bo jesli jest oznaczone , ze dokonano wplaty w kw. do takiej
    > sprawy / sygn.akt

    Tak właśnie jest.

    > zaraz , zaraz przeciez pisalas , ze zobowiazany wyjechal ? matka pozwanego
    > sie zobowiazala do protokolu , ze bedzie dokonywala wplat ale musisz sie
    > liczyc z tym , ze moze ich zaprzestac bo generalnie nie jest zobowiazana
    > wyrokiem czy ugoda , wtedy pozostanie mozliwosc regresu badz zmiany
    > orzeczenia , jesli by zaprzestala splaty komornik nie ma mozliwosci wzgledem
    > babci by dokonywala wplat

    Tak - dokładnie oboje teściowie zobowiązali się
    dopilnować, by wpłaty były przelewane do komornika
    a w razie gdyby przestały przechodzić mają sami
    płacić. Sędzina pouczyła nas wszystkich, że w
    każdej chwili mogę, powołując sie na numet tej
    sprawy - wznowić ją.

    > tak wiec jesli chcialabys zlozyc skarge na czynnosci komornika musialabys
    > byc przekonana o swoich racjach co do przekazu , ktory byl napewno w odp.
    > kwocie wyslany na rzecz Twojego dziecka

    No tego akurat jestem pewna. Tylko jeszcze muszę
    wiedzieć gdzie taką skargę mogę złożyć?

    Eulalka

  • 22. Data: 2005-04-21 10:54:25
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik sandra napisał:
    > No tego akurat jestem pewna. Tylko jeszcze muszę
    > wiedzieć gdzie taką skargę mogę złożyć?

    Do Prezesa Sadu Rejonowego- Sad Cywilny dla dzielnicy w , ktorej komornik ma
    swoja siedzibe

    Sandra

  • 23. Data: 2005-04-21 10:57:32
    Od: Eulalka <e...@k...pl>

    Użytkownik sandra napisał:

    > Do Prezesa Sadu Rejonowego- Sad Cywilny dla dzielnicy w , ktorej komornik ma
    > swoja siedzibe

    Wielkie, wielkie dzięki.

    Eulalka

  • 24. Data: 2005-04-21 12:27:37
    Od: "Rasosław Mazur" <d...@h...pl>

    > Druga mama nie zrobi z tym nic. Teściowa kłamie,
    > że daje jej pieniądze, bo wiem, że nie daje. Tamtej w to graj, bo forsa
    > zaczęła płynąć, mimo że nic nie musi robić. A ja straciłam czas, nerwy i
    > dalej jestem w punkcie wyjścia.

    Wygląda na to, że uważasz iż pieniądze należą sie Tobie i tylko Tobie a tak
    nie jest.

    > Gdybym wiedziała, że tak będzie nie szłabym na ugodę. Płacili by
    > dziadkowie i z głowy.

    Może pozwij tez swoich rodziców? W końcu to też krewni Twojego dziecka.

    > Nie wiem co zrobić.
    Pozwać wszystkich, nie ważne czy mają cos wsólnego ze sprawą czy nie tak jak
    dziadkowie, którzy są nic nie winni, że zrobiliście sobie dziecko!

    - wtedy inny komornik obsługiwał by druga
    > mamę - i niech ona sie martwi.

    ..czyli niech jej dzieciak zdycha byleby mój poszedł na studia!

    > - zdjęcie komornika z alimentów bieżących i pobieranie wpłat do ręki - to
    > niestety jest ryzykowne, bo może się skończyć na 2 wpłatach i dalej będę
    > szukała wiatru w polu.
    kalkuluj, kalkuluj
    > - jednoczesnie nie chcę rezygnować z egzekucji zaległości, bo 7,5 tys. zł
    > piechotą nie chodzi i fajnie byłoby córkę kiedys na studia posłać.
    Jasne, bo ojciec i jego krewni to kupa mięcha do wydojenia a córunia w wieku
    19 lat dalej bedzie dziadków doić za sprawą obrotnej mamy!
    Wstydź się o tym na grupie pisać

    R.M.

  • 25. Data: 2005-04-21 12:31:33
    Od: "Rasosław Mazur" <d...@h...pl>

    > utrate godności (włóczenie się po sądach i ciąganie tam dziadków nie jest
    > dla mnie godnym pochwały) :(

    Dobrze, że przynajmnie wiesz, że kiespo postępujesz.

    R.M

  • 26. Data: 2005-04-21 13:00:49
    Od: Eulalka <e...@k...pl>

    Użytkownik Rasosław Mazur napisał:

    > Wygląda na to, że uważasz iż pieniądze należą sie Tobie i tylko Tobie a tak
    > nie jest.

    Uważam, że komornik jest po to (i po to kasuje
    pienieniądze), by egzekwował wyrok sądowy.
    Uważam też, że skoro zajmuję sie egzekucją sama,
    to nie powinien (skoro juz sobie potrącać musi)
    mojej pracy, zachodu przekładac na innych.

    > Może pozwij tez swoich rodziców? W końcu to też krewni Twojego dziecka.

    Czytasz ze zrozumieniem?
    Obowiązek utrzymania dziecka spoczywa na rodzicach
    - w drugiej kolejności na krewnych. Od lat
    utrzymuję dziecko sama. Moi rodzice tez biora w
    tym udział.

    > Pozwać wszystkich, nie ważne czy mają cos wsólnego ze sprawą czy nie tak jak
    > dziadkowie, którzy są nic nie winni, że zrobiliście sobie dziecko!

    Aha - więc uważasz, że wszystko jest oki? Rodzice
    sie rozwodzą - ten kto zatrzymuje przy sobie
    dziecko niech sobie radzi, albo odda do ochronki?
    Ciekawe.....

    > ..czyli niech jej dzieciak zdycha byleby mój poszedł na studia!

    Wybacz - już mnie nie interesują inni wierzyciele
    mojego ex-męża. Równie dobrze mogłabym sie
    przejmowac bankami itp. To nie mój problem - to
    jego długi. Nie będę ich spłacać. Nie po to
    robiłam rozdzielność majątkową i sie rozwodziłam.
    W jego innych alimentach tez partycypować nie
    zamierzam.

    > Jasne, bo ojciec i jego krewni to kupa mięcha do wydojenia a córunia w wieku
    > 19 lat dalej bedzie dziadków doić za sprawą obrotnej mamy!
    > Wstydź się o tym na grupie pisać

    Moja córka ma 6 lat. Od 5 lat nie widziała ojca -
    czasem przykro mi jej tłumaczyć dlaczego - krótko
    mówiąc - ma ją w d*.
    Teściów widziała w życiu raz.
    Więc nie pisz mi tu o wstydzie, dobrze? Pracuję,
    wynajmuję mieszkanie i dbam by dziecko nie
    chodziło głodne i miało łach na tyłek. Nikogo o
    nic nie proszę.
    Zastanów sie tylko co by było, gdyby to mnie
    rodzice wychowali na takiego nieodpowiedzialnego
    dupka.... nic tylko podrzucić dzieciaka do domu
    dziecka - niech sie inni martwią.
    Boże - gdzie sie tacy oderwani od realiów lęgną??

    Eulalka

  • 27. Data: 2005-04-21 13:15:43
    Od: Eulalka <e...@k...pl>

    Użytkownik Rasosław Mazur napisał:

    > Dobrze, że przynajmnie wiesz, że kiespo postępujesz.

    Jasne. Niekiepsko jest iść do MOPSU pożebrać?

    O co Ci, chłopie, chodzi, co?
    Uraz masz do samotnych matek?
    Zalegasz komuś z alimentami?
    Też masz wyrok za niealimentację?
    A może uważasz, że jak dajesz dziecku geny, to
    Twoja rola sie na tym skończyła?

    No straszne są te matki, na prawdę. A dzieci
    jeszcze gorsze - po co to to w ogóle chce jeść?
    Nie może żywić sie powietrzem??

    Eulalka

  • 28. Data: 2005-04-21 14:06:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@k...pl> napisal(a):

> [...]
    > jego długi. Nie będę ich spłacać. Nie po to
    > robiłam rozdzielność majątkową i sie rozwodziłam.
    > W jego innych alimentach tez partycypować nie

    Ależ Ty w niczym nie partycypujesz...

    Dlaczego uważasz, że Twoja wierzytelność ma priorytet? W świetle prawa
    jest równorzędna alimentom na drugie dziecko. Komornik postępuje zgodnie
    z prawem. Prawo nie rozdziela wierzytelności według klucza czy
    wierzycielowi na tym zależy bardzo, czy średnio, czy też może nie zależy
    w ogóle.

    Twoja roszczeniowa postawa jest rzeczywiści irytująca i wskazuje na
    jakieś tajemnicze braki w dziedzinie logicznego myślenia. Nie dziw się
    zatem ludziom, których ona "ruszyła" i napisali tutaj o tym.

    Dlaczego masz pretensje do komornika? Wykonuje swoją pracę, w dodatku
    poprawnie.

    Pretensje to powinnaś mieć do ojca, że nie spłaca swojego zadłużenia w
    całości. Ewentualnie także do wymiaru sprawiedliwości, że nie potrafi od
    ojca wyegzekwować kasy. Ewentualnie do ustawodawcy, że nie przywróci
    instytucji FA.

    A wyciąganie alimentów od dziadków, chociaż zgodne z prawem, jest
    niestety przejawem wyrafinowanego sadyzmu i trzeba mieć tupet, żeby tak
    postępować. Poczekaj, aż kiedyś Twój syn zrobi dziecko jakiejś
    przypadkowej pannie, a potem Ty będziesz musiała fundować nowe ciuchy
    jakiejś lafiryndzie, o której nawet nie wiesz, ile klas skończyła i
    jedyne, co będzie Cię z nią wiązało, to że Twój dorosły przecież już
    od wielu lat synuś ciachnął ją po pijaku na jakiejś imprezie, ale już
    nawet nie pamięta na której.
    --
    Samotnik

  • 29. Data: 2005-04-21 14:34:12
    Od: "M&M" <logistyka@mm_usuń_to.biz.pl>

    > Ależ Ty w niczym nie partycypujesz...

    Serio ?

    Eulalka ma zasądzone alimenty - 330 PLN - sąd uznał, że taki powinien być
    udział BYŁEGO MĘŻA EULALKI (nie faceta, który ją ciachnął na imprezie po
    pijaku, tak nota bene zatem Twoje porównanie było nietrafione). Jej mąż
    wysyła 330 PLN (w wyniku działań Eulalki, bo komornik, jak zawsze ma to w
    d... - to ona spowodowała, że ta kasa do komornika w ogóle trafia). Połowa
    idzie na pierwsze dziecko jej męża, czyli Eulalka musi dokładać do
    utrzymania swojego dziecka nie tylko wszystko, co przekracza kwotę 330
    (zgodnie z decyzją sądu) ale również połowę tych 330 PLN (bo ta połowa jest
    przekazywana na pierwsze dziecko)

    Partycypuje pośrednio czy nie ?

    > Dlaczego masz pretensje do komornika? Wykonuje swoją pracę, w dodatku
    > poprawnie.

    A jaką pracę, konkretnie ? Przeksięgowuje wpływ, obcinając od tego swoją
    należność i połowę, dla poprzedniej żony.

    > Pretensje to powinnaś mieć do ojca, że nie spłaca swojego zadłużenia w
    > całości. Ewentualnie także do wymiaru sprawiedliwości, że nie potrafi od
    > ojca wyegzekwować kasy.

    A komornik to kto ? Nie przypadkiem organ wymiaru sprawiedliwości? Który nie
    potrafi wyegzekwować należności...
    Przecież Eulalka właśnie do komornika ma pretensje.

> [...]
    > jedyne, co będzie Cię z nią wiązało, to że Twój dorosły przecież już
    > od wielu lat synuś ciachnął ją po pijaku na jakiejś imprezie, ale już

    Bla, bla, bla.
    Owa niewiedza najczęściej wynika z niechęci dorosłych członków takiej
    rodziny do kontaktów z alimentowanymi dziećmi. A to już będzie zależało od
    samej zainteresowanej (czyli Eulalki)

    Monika

  • 30. Data: 2005-04-21 17:19:34
    Od: "idiom" <i...@w...pl>