  • 1. Data: 2009-08-09 19:17:22
    Temat: Opinia
    Od: "kaz" <k...@o...pl>

    Witam,
    chcialbym zamiescic na forum dyskusyjnym ogolnie dostepnym opinie o jednej z
    firm budowlanych w moim regionie.
    Niestety opinia nie bedzie pochleba, ale prawdziwa.

    Czy moge wyrazic taka opinie, oraz wpisac imie i nazwisko wlasciciela /nazwa
    firmy to: Zaklad Ogolnobudowlany IMIE.NAZWISKO/ i nie narazic sie na
    konsekwencje prawne?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-09 19:18:53
    Temat: Re: Opinia
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <h5n7v1$4hs$1@nemesis.news.neostrada.pl>, k...@o...pl
    says...>
> [...]
    >
    > Czy moge wyrazic taka opinie, oraz wpisac imie i nazwisko wlasciciela /nazwa
    > firmy to: Zaklad Ogolnobudowlany IMIE.NAZWISKO/ i nie narazic sie na

    Mozesz, tyle tylko, ze w przypadku gdyby Zaklad Ogolnobudowlany
    IMIE.NAZWISKO zechcial cie pozwac, to bedziesz musial umiec udowodnic to
    co napisales.

  • 3. Data: 2009-08-09 20:39:16
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Opinia o sąsiadach, że są pedałami też była prawdziwa.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-08-09 20:45:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Opinia o sąsiadach, że są pedałami też była prawdziwa.

    To nie była opinia, tylko obraźliwy epitet. Gdyby mówiła, że są
    pederastami, albo homoseksualistami, to byłoby wszystko w porządku.

    Akurat w tym przypadku sąd uznał, że słowo PEDAŁ jest obraźliwe.
    Można by się z tym zgodzić, w sumie to właśnie sąd jest od tego, aby
    wyrokować które określenia są obraźliwe, a które nie. Razi jedynie dość
    wysoka kara.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-08-09 21:31:22
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Liwiusz wrote:

    > To nie była opinia, tylko obraźliwy epitet. Gdyby mówiła, że są
    > pederastami, albo homoseksualistami, to byłoby wszystko w porządku.

    O ile wiem to obaj byli dorośli więc nie mogli być pederastami. Homo już
    tak.

    JaromirD

  • 6. Data: 2009-08-09 21:54:16
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    JaromirD wyskrobał(a):
    > O ile wiem to obaj byli dorośli więc nie mogli być pederastami.
    > Homo juĹź tak.

    Sprawdź w słowniku kto to jest pederasta. A potem sprawdź słowo "pedofil".

    --
    .B:artek.

  • 7. Data: 2009-08-09 21:55:43
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    kaz wyskrobał(a):
> [...]
    >
    > Czy moge wyrazic taka opinie, oraz wpisac imie i nazwisko wlasciciela
    > /nazwa firmy to: Zaklad Ogolnobudowlany IMIE.NAZWISKO/ i nie narazic

    Jeżeli opinia będzie prawdziwa, a do tego nie będzie zawierała obraźliwych
    określeń (epitetów, wulgaryzmów), to nic się złego nie powinno stać. Za
    pisanie prawdy do więzienia nie wsadzają. Od 20 lat.

    --
    .B:artek.

  • 8. Data: 2009-08-09 22:42:02
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    .B:artek. wrote:

    > JaromirD wyskrobał(a):
    >
    > Sprawdź w słowniku kto to jest pederasta. A potem sprawdź słowo "pedofil".

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pederastia

    2 akapit

    JaromirD

  • 9. Data: 2009-08-10 07:50:43
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Poczytaj o więziennych przygodach z ostatnich lat kilku różnych redaktorów
    opisujących lokalne układy i układziki.
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-08-10 07:56:27
    Od: spp <s...@o...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Poczytaj o więziennych przygodach z ostatnich lat kilku różnych redaktorów
    opisujących lokalne układy i układziki.

    Część z nich z nich siedziała raczej za niewykonanie wyroku sądu niż za
    pisanie o lokalnych układach. :)

    --
    spp