  • 141. Data: 2003-11-18 08:47:06
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości
    news:bpbe37$1pp$1@korweta.task.gda.pl...

    > mowisz ze jak ktos pisze ze Twojego okropnego nazwiska

    Kolego flashi! Wskaż w którym miejscu napisałem o "okropnym nazwisku".
    Jakieś problemy z czytaniem kol. flashi?

    Leszek

  • 142. Data: 2003-11-18 09:10:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej_K. rzecze:
    > Czyżbyś nie rozumiał iż Leszkowa złośliwość była
    > skierowana do konkretnej osoby o tym nazwisku?
    > Reszta Buzdyganów (i ówek) może się czuć
    > "bezpieczna". :) Dotyczy to również Kowalskich

    Bredzisz.
    Leszek napisał, że nie dałby psu takiego nazwiska bo wyłby mu tygodniami
    ze wstydu.
    To nie jest przytyk do konkretnej osoby, lecz do nazwiska.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 143. Data: 2003-11-18 10:19:34
    Od: maYk <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:
    > Wydaje ci się.

    Niebardzo

    > Patrzyłeś w lustro czy warstwa antyrefleksyjna ci zeszła z monitora??

    :) gramy w ping-ponga czy jak? no dobra

    > Ty niedokładnie wiesz o czym piszesz.

    wiem, ale Ty niedokladnie wiesz jak wyrazic swoja opinie bez obrazania
    godnosci innych ludzi

    > Faktycznie. Zbyt kulturalne to nie jest.Ale do głąba inaczej nie dociera.

    No to jak mam do Ciebie pisac skoro do Ciebie nie dociera? Ty chyba
    rzeczywiscie sie juz stoczyles skoro przyznajesz sie ze gląbem jestes. :D

    > Można. Ale potem trzeba ponosić za to konsekwencje. A więc nie dziwić się że
    > nazwą cię menelem jeśli piszesz jak menel albo wyzwią cię od głupka jak
    > napiszesz jak głupek.

    Wedlug tego, powinienes byc dawno juz wyzwany od głupków i meneli bo
    kazdy Twoj post jest durny i smieszny zarazem. Ale dosyc juz o Tobie bo
    w samouwielbienie wpadniesz. Uwazam ze nie powinienes mieszac z blotem
    nazwisk w miejscu przez ktore przewala sie taka masa ludzi. To moje
    zdanie, Twoje jest inne, mimo ze sie z nim nie zgadzam to szanuje je.
    Koniec rozmowy, moze kiedys zrozumiesz jakich racji bronilem...

    Pozdrawiam:
    maYk

  • 144. Data: 2003-11-18 10:29:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maYk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to jak mam do Ciebie pisac skoro do Ciebie nie dociera? Ty chyba
    > rzeczywiscie sie juz stoczyles skoro przyznajesz sie ze gląbem jestes. :D

    Tak przyznaję. Jesteś głąbem nie umiejącym czytać ze zrozumieniem.

    > Wedlug tego, powinienes byc dawno juz wyzwany od głupków i meneli bo
    > kazdy Twoj post jest durny i smieszny zarazem.

    Ale jakoś nie mnie wyzywają tylko ciebie gamoniu:)

    Leszek

  • 145. Data: 2003-11-18 20:23:09
    Od: maYk <m...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Tak przyznaję. Jesteś głąbem nie umiejącym czytać ze zrozumieniem.

    W dodatku cos z glowa masz, hmm te grupy ktore mi podawales musialy Ci
    zaszkodzic. A moze bija Cie w domu? Jestes bardzo oryginalny, nie
    potrafisz nawet dojsc do porozumienia. Czego chcesz? Zebym przyznal Ci
    racje? Nikt Cie nie nauczyl ze kazdy czlowiek ma prawo do swoich
    pogladow? Napisalem i powtarzam po raz drugi, szanuje Twoje poglady ale
    sie z nimi nie zgadzam. To Ci nie wystarczy?

    Pozdrawiam:
    maYk

  • 146. Data: 2003-11-19 08:05:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maYk" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Napisalem i powtarzam po raz drugi, szanuje Twoje poglady ale
    > sie z nimi nie zgadzam. To Ci nie wystarczy?

    Wystarczy.

    Leszek

  • 147. Data: 2003-11-19 08:25:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maYk" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    >Napisalem i powtarzam po raz drugi, szanuje Twoje poglady ale
    > sie z nimi nie zgadzam. To Ci nie wystarczy?

    Wystarczyło napisać to jasno na początku bez uciekania się do inwektyw i
    prymitywnych życzeń obicia gęby.

    Leszek

  • 148. Data: 2003-11-19 19:24:23
    Od: maYk <m...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Wystarczyło napisać to jasno na początku bez uciekania się do inwektyw i
    > prymitywnych życzeń obicia gęby.

    No widzisz, jednak doszlismy do porozumienia.. :)

    Pozdrawiam:
    maYk