  • 1. Data: 2003-04-14 08:03:49
    Temat: Okulary na koszt pracodawcy - co jaki okres?
    Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Intereuje mnie co jaki okres czasu moge sobie kupic okulary na koszt
    pracodawcy. Moze ktos z Was wie?
    W samej ustawie nic nie jest napisane.

    Pzodrawiam
    AF

  • 2. Data: 2003-04-14 16:38:56
    Temat: Re: Okulary na koszt pracodawcy - co jaki okres?
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Mak napisał(a):

    > Witam
    > Intereuje mnie co jaki okres czasu moge sobie kupic okulary na koszt
> [...]

    Logiczne by bylo ze po kazdym wskazaniu przez lekarza ze trzeba np.
    mocniejsze
    ale nie wiem na pewno tylko tak sobie mysle
    pozdrawiam
    rajusan

  • 3. Data: 2003-04-16 06:31:54
    Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

> [...]
    > mocniejsze
    > ale nie wiem na pewno tylko tak sobie mysle

    Ale wzrok moze juz sie nie psuc a powloka antyrefleksyjna ma swoja
    zywotnosc.
    Slyszalem ze co roku ale nie wiem gdzie i kto to mowil.