  • 41. Data: 2006-11-04 12:48:56
    Temat: Re: Odważny stróż i przekroczenie granic obrony koniecznej
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 4 Nov 2006 02:24:21 +0100, Tiger napisał(a):

    > Gdyby mozna bylo, to za ten byk wstawialbym do celi na 24h przymusowej
    > powtorki z j. polskiego ;-)

    Też mnie to kłuje w oczy, ale RJP przyjęła to ponoć jako poprawną formę...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 42. Data: 2006-11-04 15:10:51
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Tiger napisał/a:
    >Gdyby mozna bylo, to za ten byk wstawialbym do celi na 24h przymusowej
    >powtorki z j. polskiego ;-)
    Mea culpa. :-(

  • 43. Data: 2006-11-04 17:05:42
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Też mnie to kłuje w oczy, ale RJP przyjęła to ponoć jako poprawną formę...

    Nie.

  • 44. Data: 2006-11-04 17:21:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 4 Nov 2006 18:05:42 +0100, Tiger napisał(a):

    > Nie.

    A jednak, dopuszcza się tą formę w mowie potocznej i jest ona poprawna (w
    mowie potocznej).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 45. Data: 2006-11-06 13:13:21
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "bartos" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co to ma do rzeczy? Sądzisz, że po uderzeniu od przodu nie da się
    > złamać podstawy czaszki?

    ja mysle ze przu uderzeniu jakakowliek strona siekiery istnieje
    porazajace prawdpodobienstwoe zgonu :)

    P.