  • 1. Data: 2004-08-17 15:35:30
    Temat: Odszkodowania za prace przymusowa w lagrach rosyjskich
    Od: Jacek Zagaja <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam>

    Przetrzasnalem archiwum jak i www. Nic nie znalazlem. Potrzebuje
    konsultacji - najlepiej na terenie Szczecina. Jesli ktos moze pomoc to
    zapraszam.

    Jack Zagaja - photographer, designer, programmer
    free photoshop plugins, photographic assistance
    opinions and much more ... j...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-08-18 07:54:12
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Jacek Zagaja" <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam>
    napisał w wiadomości news:ca94i0tmaakodkk5kark87h5n8ch5q4vjt@4ax.com...
    > Przetrzasnalem archiwum jak i www. Nic nie znalazlem. Potrzebuje
    > konsultacji - najlepiej na terenie Szczecina. Jesli ktos moze pomoc to
    > zapraszam.

    a niby od kogo ma być te odszkodowanie? na mój stan wiedzy Rosja nie wypłaca
    takich odszkodowań...

  • 3. Data: 2004-08-18 18:16:33
    Od: Jacek Zagaja <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam>

    Czesc,

    > a niby od kogo ma być te odszkodowanie? na mój stan wiedzy Rosja nie
    > wypłaca takich odszkodowań...

    Sad przyznal pieniadze ale poszukuje informacji kto konkretnie
    wyplaca tu i teraz konkretnie do kogo pukac. Stowarzyszenie dla tych
    osob, Bank PKO no nie wiem.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2004-08-18 19:44:13
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jacek Zagaja napisał(a):

    > Sad przyznal pieniadze ale poszukuje informacji kto konkretnie
    > wyplaca tu i teraz konkretnie do kogo pukac. Stowarzyszenie dla tych
    > osob, Bank PKO no nie wiem.

    Sąd przyznał i nie napisał od kogo? to dziwne. Nie chcę mi się w to wierzyć.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-08-19 19:03:19
    Od: Jacek Zagaja <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam>

    On Wed, 18 Aug 2004 21:44:13 +0200, "Johnson"
    <j...@a...pl.nospam> wrote:

    >Sąd przyznał i nie napisał od kogo? to dziwne. Nie chcę mi się w to
    >wierzyć.

    Sad przyznal jakas kwote. Placi Panstwo. Jest jakas pola przyznawana
    co rok na ten cel. Jaki organ konkretnie wyplaca tu juz inna sprawa.

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2004-08-20 08:37:19
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    napisał w wiadomości news:m8u9i0d0cmokcn5tmng0qmlr2r9tpf3198@4ax.com...

    > Sad przyznal jakas kwote. Placi Panstwo. Jest jakas pola przyznawana
    > co rok na ten cel. Jaki organ konkretnie wyplaca tu juz inna sprawa.

    Też uwierzyć nie mogę w taką treść wyroku. Przecież sąd w wyroku określa
    "nakazuje Skarbowi Państwa - kasie Sądu Rejonowego w ...... (urzędowi m.st.
    Warszawy, itp). Jeśli tego nie ma to należy wystąpić o sprostowanie albo
    wykładnię wyroku. Przecież mając prawomocny wyrok w którym zobowiązany jest
    do zapłaty Skarb Państwa bez bliższego określenia masz wyrok który jest
    niewykonalny - niemozliwy do egzekucji.
    pzdr

  • 7. Data: 2004-08-20 17:37:16
    Od: Jacek Zagaja <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam>

    On Fri, 20 Aug 2004 10:37:19 +0200, "Wirde" <w...@n...hotmail.com>
    wrote:

> [...]
    > wyrok w którym zobowiązany jest do zapłaty Skarb Państwa bez
    > bliższego określenia masz wyrok który jest niewykonalny - niemozliwy

    Moze powiem tak. Pewnej osobie z rodziny przyznano po smierci
    pieniadze. Ja na rozprawie nie bylem. Pominmy teraz kwestie kto placi.
    Jest podzial tego majatku na pewna grupe osob w tej rodzinie. Trzeba
    ustalic prawnie czy pewnej osobie z tej rodziny przysluguja pieniadze
    czy nie skoro ona juz od ponad 10 lat nie zyje i jest tylko zona i
    dzieci. Nie kazdy ma wiedze w tej kwesti. Szukam sopecjalisty na
    terenie Szczecina.

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2004-08-20 17:57:18
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

> [...]
    > czy nie skoro ona juz od ponad 10 lat nie zyje i jest tylko zona i
    > dzieci. Nie kazdy ma wiedze w tej kwesti. Szukam sopecjalisty na

    Sam nie wiesz czego chcesz. Ten "specjalista" będzie miał kłopoty z
    porozumieniem się z Tobą.
    Było banalnie napisać iż chodzi o sprawę spadkową.

    --
    JOHNSON :)

  • 9. Data: 2004-08-21 15:37:58
    Od: Jacek Zagaja <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam>

    On Fri, 20 Aug 2004 19:57:18 +0200, "Johnson"
    <j...@a...pl.nospam> wrote:

    >Sam nie wiesz czego chcesz. Ten "specjalista" będzie miał kłopoty z
    >porozumieniem się z Tobą. Było banalnie napisać iż chodzi o sprawę
    >spadkową.

    Chodzi o obie te sprawy. To nie ja sie sadze wiec dysponuje tylko
    wyrywkowymi informacjami stad ten chaos.

    Pozdrawiam,