  • 1. Data: 2004-08-17 14:24:51
    Temat: Jak odzyskać wynagrodzenie z FGŚP
    Od: "Marta" <m...@o...pl>

    Bardzo proszę o radę.

    Mam wyrok z Sądu Pracy o nakazie wypłaty wynagrodzenia.
    Sprawę skierowałam do komornika. Ten przyjmując sprawę poinformował mnie, że
    nie będzie w stanie ściągnąć pieniędzy. Poprosił mnie również o dostarczenie z
    Sądu Gospodarczego odpisu wyroku w sprawie oddalenia wniosku o ogłoszenie
    upadłości firmy w której pracowałam. Niestety taki odpis będę mogła otrzymać
    najwcześniej za miesiąc, gdyz akta sprawy zostały gdzieś przeniesione.
    Co mam robić dalej? Czy czekać na ostateczną decyzję komornika, czy juz teraz
    mogę wystąpić do FGŚP i w jaki sposób? Dodam, że sprawa w Sądzie Pracy
    ciągnęła się ok 2 lat, wyrok został wydany zaocznie ponieważ nie można było
    skontaktować się ani z Pracodawcą ani z likwidatorem) i zapewne przekroczone
    są jakieś terminy, o których nie miałam pojęcia.

    Z góry dziękuję wszystkim, którzy zechcieliby mi pomóc.