  • 1. Data: 2004-08-17 15:29:00
    Temat: zwrot czesci
    Od: bart <b...@o...pl>

    Witam

    Kupilem wczoraj czesc do samochodu (cena 200zl) lecz okazalo sie ze nie
    pasuje ona do tego modelu i co dalej.
    Teraz po kolei jak bylo:
    Pojechalem do mechanika pytam sie co cieknie , mowi ze nagrzewnica
    walnieta, jade do sklepu i:
    Ja: dziendobry
    sprzedawca: dzeindobry
    j:potrzebuje nagrzewnice do poloneza
    s: jaka - sa dwa rodzaje stary i nowszy
    j: mam poloneza caro rok 92
    s: nowy typ tak?
    j: nie wiem caro 92 (mowie co sie stalo i upeniam czy to sie to zepsulo,
    wychodze jade do mechanika sie upewnic)

    Wracam po jakims czasie i biore, dostaje paragon fiskalny, ktory stanowi
    jednoczesnie roczna gwarancje. Dzis z rana jade do mechanika zostawiam
    auto i czesci. Przed chwila dzwonie czy gotowe i dowiaduje sie ze
    chlodniczka nie pasuje i ma byc nie ten tylko stary typ. Co radzicie
    zeby zrobic teraz, dzwonilem do sklepu i nie wiem czy zwroca pieniadze,
    jezeli czesc bedzie dostepona w hurtowni to mi ja sciagna i wymienia ale
    to potrwa i nie statysfakcjonuje mnie to rozwiazanie.
    Jakie sa szanse na zwrot pieniedzy, jezeli mozecie to poratujcie jakimis
    przepisami.

    pozdr.