eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji › Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
  • Data: 2009-12-04 08:54:34
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
    Od: Damian <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yarcioo pisze:

    > A może znasz jakiś program, którego producent poczuwa się do
    > odpowiedzialności za wyniki jego działania?
    > Bo w Insercie to kiedys na infolinii kadrowej powiedzieli, jak zapytała
    > czy deklaracja będzie napewno dobrze obliczona - "dla pewności niech
    > pani sprawdzi na kalkulatorze".

    Ja znam. ERP firmy, w której pracuje. Jeśli program działa źle, reaguje
    od razu, mimo, iż w umowach mam napisane, że mamy 48h na reakcję. Jeśli
    natomiast wychodzi zepsuta wersja. Programiści tego samego dnia
    wypuszczają poprawkę (ewentualnie dzień później) Akurat jestem
    wdrożeniowcem Kadr i Płac, więc działam w Twoim obszarze. Jednak naszego
    programu nie dostaję sie "z gazeta prawną" wiec pewnei jaka cena, taka
    obsługa.

    --
    Damian