eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji › Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
  • Data: 2009-12-04 16:53:35
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
    Od: Yarcioo <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Thu, 3 Dec 2009, Bar Naba wrote:
    >
    > [...BTW: dużo cytatu...]
    >
    > A skąd wiesz, że on ma chęć ujawniać kolejnej osobie zestawienie
    > płac w firmie?

    Zestawienie można napisać bez bazy klienta, z dla od klienta i przekazać
    je w pliku tekstowym, aklient moze je sobie zaczytać do programu.
    Tylko że to powinien zrobić producent jako tymczasowe szybkie
    rozwiązanie problemu.
    Ale Insert ma klientów w dupie.
    Tak mi powiedział pracownik tej firmy przez telefon, oczywiscie ładnie
    bez użycia słowa dupa.

    --
    Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce.