  • 11. Data: 2010-04-20 10:44:08
    Temat: Re: Odpowiedzialność materialna pracownika
    Od: "shadik" <s...@p...onet.pl>

    Hmmm.... zapomniałem chyba dodać, że klient nie ma dostępu do większości
    towaru. Towar podaje sprzedawca! Klient może "zawinąć" jedynie lody z
    zamrażarek albo warzywo. Do reszty towaru ma 80cm szeroką ladę + 1,5 metrowej
    szerokości "wybieg" dla sprzedającego ;) A akurat na tym asortymencie (mrożonki
    +warzywa) straty są niewielkie (sprawdziłem, bo sklep jest skomputeryzowany a
    sprzedaż przez skaner kodów).

  • 12. Data: 2010-04-20 10:49:52
    Od: s...@p...onet.pl

    > albo szefostwa

    Swoje rachunki reguluję samodzielnie i nie potrzebuję dotacji. Natomiast nie
    zamierzam dofinansowywać jakiegoś bydlęcia, które prócz pensji (wcale nie
    minimalnej) dorabia na boku złodziejstwem.

  • 13. Data: 2010-04-20 11:22:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a) :
    > Swoje rachunki reguluję samodzielnie i nie potrzebuję dotacji. Natomiast nie
    > zamierzam dofinansowywać jakiegoś bydlęcia, które prócz pensji (wcale nie
    > minimalnej) dorabia na boku złodziejstwem.

    Hmmm... sugerujesz tu, że to pracownicy (pracownik) sklepu kradnie.
    Może jednak klienci?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 14. Data: 2010-04-20 11:23:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Hmmm... sugerujesz tu, że to pracownicy (pracownik) sklepu kradnie.
    > Może jednak klienci?

    OK, niżej przeczytałem, że towar jest za ladą :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 15. Data: 2010-04-20 12:12:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-20 13:22, Zbynek Ltd. pisze:

    > Hmmm... sugerujesz tu, że to pracownicy (pracownik) sklepu kradnie.
    > Może jednak klienci?

    Ochrona sklepu w nocy żre i pije to na co mają tylko ochotę.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-04-20 21:32:52
    Od: "Shadik" <s...@p...onet.pl>

    > Ochrona sklepu w nocy żre i pije to na co mają tylko ochotę.
    >
    > --
    > animka

    Taaaa..... ohrona w osiedlowym sklepiku..... Potrafisz tylko czytać? Popełnij
    jeszcze zbrodnię zrozumienia tego co przesylabizujesz.... ;))

  • 17. Data: 2010-04-20 22:45:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "shadik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (mrożonki
    > +warzywa) straty są niewielkie (sprawdziłem, bo sklep jest

    No to wiesz na czym masz największe niedobory. W kluczowych miejscach
    instalujesz system ukrytych minikamer z zamkniętym rejestratorem
    niedostępnym dla pracowników. Te kluczowe miejsca to mogą być m.in. regały z
    odpowiednim asortymentem, magazyn, rampa dostaw towarów lub inne miejsce ich
    przekazywania. Towar "lubi być kradziony" zanim wejdzie do sklepu Robiłem
    wielokrotnie takie uryte systemy moim klientom. Efekty są porażające-
    pracownicy kradną znacznie więcej niż klienci.. Jeżeli w sklepie masz
    internet, to dostęp do zapisu i podglądu masz z domu o każdej porze dnia i
    nocy, także z komórki.
    Najważniejsze to nie informować pracowników o systemie kamer. Aby być w 100
    procentach w zgodzie z prawem można umieścić w sklepie kilka atrap kamer i
    tabliczkę "obiekt monitorowany" i nie instalować kamer w miejscach intymnego
    odosobnienia (wc, łazienki, przebieralnie).
    System z 4 minikamerami wraz z instalacją i uruchomieniem kosztuje 2,5 - 3
    tys złotych. Znajmowy miewał np na samych papierosach manko rzędu 600 zł w
    ciągu 2-3 dni.
    --
    Jackare

  • 18. Data: 2010-04-21 00:45:36
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-20 23:32, Shadik pisze:

    > Taaaa..... ohrona w osiedlowym sklepiku..... Potrafisz tylko czytać? Popełnij
    > jeszcze zbrodnię zrozumienia tego co przesylabizujesz.... ;))

    Ok, myślałam, że to o jakiś supermarket chodzi. W małych sklepikach
    kierownik ze swoją bliską paczką wychodzą ostatni i to kierownik wynosi,
    a potem manko muszą pokrywać uczciwi pracownicy.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-07-06 10:29:55
    Od: s...@p...onet.pl

    No i zamontowałem mini kamerki... ;)). Efekt dosyć ciekawy. Jedna z pracownic
    systematycznie "dożywiała się" moim kosztem (śniadanka, napoje, słodkie deserki-
    b.smakowała jej mieszanka teatralna ;)) + doładowania telefonu + fajki.
    Dziennie jakieś 15-20 zł, ale monitoring nie był systematycznie włączany, więc
    nie jestem w stanie podsumować jej wyczynów. Ale przejrzałem podglądy chyba z 4
    dni i sytuacja się systematycznie powtarzała. Rozpieczętowała pudełko z
    ciastkami i chyba w ramach troski o klienta (coby przypadkiem się nie struł)
    pożerała kilka sztuk.
    Posłałem ja na trawkę z art 52.... Jak ją udupić dokuczliwiej?