  • 1. Data: 2010-04-18 05:07:52
    Temat: tytul wkonawczy na zasadzone alimenty/wyrok zaoczny
    Od: kasia <l...@i...pl>

    Witam.Prawie miesiac temu malzenstwo X uzyskalo rozwod.Wyrok zostal
    wydany zaocznie gdyz pan maz nie zjawil sie na sprawie.Natomiast pani
    zona wnosila o zabezpieczenie powodztwa i w rezultacie otrzymala
    alimenty na siebie i ich wspolne dziecko.Po dwoch tygodniach od
    sprawy pani zona otrzymala z sadu wyrok zaoczny a takze tytul
    wykonawczy na zasadzone alimenty dla dziecka,jednak nie dostala owego
    tytulu na alimenty na siebie.Mam wiec pytanie
    czy pani zona musi wnosic do sadu o wydanie tytulu wykonawczego na
    zabezpieczone powodztwem alimenty?
    Kiedy wyrok o rozwod bedzie prawomocny?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-18 05:14:52
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 18 Kwi, 07:07, kasia <l...@i...pl> wrote:
> [...]
    > tytulu na alimenty na siebie.Mam wiec pytanie
    > czy pani zona musi wnosic do sadu o wydanie tytulu wykonawczego na

    i jeszcze jedno pytanie pani zona nigdy nie pobierala zasilku
    rodzinnego, czy zasadzone allimenty uprawniaja ja do jego odbioru?

  • 3. Data: 2010-04-18 07:21:31
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "kasia" <l...@i...pl> napisal w wiadomosci
    v.googlegroups.com...
> [...]
    > wydany zaocznie gdyz pan maz nie zjawil sie na sprawie.Natomiast pani
    > zona wnosila o zabezpieczenie powodztwa i w rezultacie otrzymala

    Lepiej niech pani "nierób"(zona) wezmie sie do pracy.

    Darek

  • 4. Data: 2010-04-18 12:36:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    kasia wrote:

    > Po dwoch tygodniach od sprawy
    > pani zona otrzymala z sadu wyrok zaoczny a takze tytul wykonawczy na
    > zasadzone alimenty dla dziecka,jednak nie dostala owego tytulu na
    > alimenty na siebie.

    A co jej przeszkadza samej na siebie zarabiać?

    --
    cokolwiek