  • 1. Data: 2004-06-25 18:49:08
    Temat: Odpis wyroku - odbiór 3 osoby?
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam czy i jak mogę upoważnić trzecią osobę do złożenia w moim imieniu,
    opłacie 12pln i odbioru odpisu wyroku? Byłem oskarżycielem prywatnym w
    sprawie, którą wygrałem, wyrok jest już prawomocny. Papier potrzebuję do
    komornika i do Sądu Cywilnego.

    Proszę o info

    pozdr
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-06-26 06:52:41
    Temat: Re: Odpis wyroku - odbiór 3 osoby?
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Do złożenia wniosku o odpis os 3cia nie potrzebuje upoważnienia, do odbioru
    owszem. Najlepiej u notariusza, albo pisemne jeżeli sam złożysz do akt takie
    pełnomocnictwo, albo podasz ustnie do protokołu w trakcie rozprawy, ale
    rozumiem, że rozprawy już nei będzie, więc zostaje notariusz, bo szczerze
    mówiąc to nie wiem czy łykna zwykłe pisemne pełnomocnictwo.

    pzdr

  • 3. Data: 2004-06-26 12:26:03
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "miedza" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opłacie 12pln i odbioru odpisu wyroku? Byłem oskarżycielem prywatnym w
    > sprawie, którą wygrałem, wyrok jest już prawomocny. Papier potrzebuję do

    piszesz pełnomocnictwo i nie podpisując idziesz do notariusza z nim, płacisz
    ok 24 zł i w jego obecności podpisujesz, on to zatwierdza i juś.....
    oczywiście może to być zwykłe pełnomocnictwo z opłatą skarbową 15 zł, tylko
    nie wiem czy uznają takie w sądzie.

    pozdr.
    b.

  • 4. Data: 2004-06-26 15:31:42
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    ok, dzięki, a czy mogę zrobić tak:

    zapłacę w Sądzie 12 zł za odpis
    złożę wniosek o odpis przez osobę trzecią wraz z dołączonym potwierdzeniem
    wpłaty 12 pln za niego
    napiszę we wniosku o odpis o wysyłkę go poleconym?

    co wy na to (i sąd)?
    Krzyś