  • 1. Data: 2004-06-25 15:38:43
    Temat: stare mandaty w Niemczech - co z nimi po wejściu do UE
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Jak wiadomo po wejściu do UE anulowane zostały wszystkie zakazy wjazdu
    dla obywateli polskich tzw. "miśki".

    Natomiast moje pytanie brzmi co stało się z karami pieniężnymi
    nałożonymi na obywateli polskich na granicy PL/DE np. za przemyt papierosów
    przez granicę. Czego mogą się spodziewać te osoby przekraczając obecnie
    granicę??

    pozdrawiam,

    Marcin Wasilewski

  • 2. Data: 2004-06-26 20:20:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 25. czerwca 2004 17:38 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin Wasilewski:

    > Jak wiadomo po wejściu do UE anulowane zostały wszystkie zakazy wjazdu
    > dla obywateli polskich tzw. "miśki".

    A skąd wiadomo? Z tego, co słuchałem w lewizorze, to obowiązują.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-06-26 21:24:40
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    > A skąd wiadomo? Z tego, co słuchałem w lewizorze, to obowiązują.

    O swobodnym przepływie osób i towarów na terytorium UE słyszałeś?

    Stąd wiadomo, że dany kraj UE może odmówić wjazdu innemu obywatelowi UE
    na swoje terytorium tylko w przypadku gdy są uzasadnione podejrzenia, że
    obecność tego obywatela na terytorium danego państwa zakłóci bezpieczeństwo,
    lub porządek publiczny. Np. francja wobec kibiców angielskich często ten
    zapis wykorzystuje.