  • 11. Data: 2004-02-04 07:22:54
    Temat: Re: zly PIT-11
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:bvp7jh$71n$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik [edymon] napisał:
    > [ciach]
    >
    > O cholera, dostarczyl skubaniec poleconym dzisiaj... a ja juz tak
    > chcialam na mojego bylego pracodawce doniesc... jaka szkoda....:-)))

    Ja tam zdazylem doniesc juz do US. I powiadomilem bylego pracodawce mailem 1
    min po uplynieciu terminu, ze go nie dotrzymal ;-)

    --
    SQLwysyn

  • 12. Data: 2004-02-04 07:35:00
    Temat: Odp: zly PIT-11
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik SQLwysyn <s...@w...pI> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bvq6l4$q7q$...@m...aster.pl...

    > Ja tam zdazylem doniesc juz do US. I powiadomilem bylego pracodawce mailem
    1
    > min po uplynieciu terminu, ze go nie dotrzymal ;-)

    O godz. 00:01 ???? ;-))

    Krzychu

  • 13. Data: 2004-02-04 08:50:18
    Temat: Re: Odp: zly PIT-11
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik Krzychu napisał:

    > O godz. 00:01 ???? ;-))
    O ktorej by to nie bylo, termin minal w nocy z 31 stycznia na 1 lutego.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 14. Data: 2004-02-04 09:09:27
    Temat: Odp: Odp: zly PIT-11
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM>

    Użytkownik [edymon] <e...@S...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bvqbs0$3me$...@n...news.tpi.pl...

    No tak, ale SQLwysyn napisał:
    "I powiadomilem bylego pracodawce mailem 1
    min po uplynieciu terminu, ze go nie dotrzymal ;-)"
    Czyli wychodzi, że 1.02 o 00:01.

    Pozdrawiam również
    Krzychu

  • 15. Data: 2004-02-04 09:14:23
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

    > No tak, ale SQLwysyn napisał:
    > "I powiadomilem bylego pracodawce mailem 1
    > min po uplynieciu terminu, ze go nie dotrzymal ;-)"
    > Czyli wychodzi, że 1.02 o 00:01.

    NIeslychanie inteligentnie to wydedukowales. Tylko po co dzielic sie wiedza
    oczywista z innymi czytelnikami grupy?

    --
    SQLwysyn