  • 11. Data: 2003-06-12 18:02:49
    Temat: Re: Odp: Odp: Pomocy ! Pilne !!! - prawo rodzinne
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Sandra" <S...@w...pl> popełnił 12 cze 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:bca3l4$anf$1@absinth.dialog.net.pl:

    > mało takich sytuacji ? jednak nie jest to w praktyce łatwe

    Domyślam się.

    > sytuacje są różne miedzy niedojrzałymi rodzicami a niekiedy sie tak
    > przytrafia, że dziecko zostaje uprowadzone przez jednego z rodziców
    [ciach]
    Pomijam bez komentarza Twoje przemyślenia socjologiczno-pedagogiczne na
    temat stworzonej przeze mnie hipotetycznej sytuacji.
    Nie dlatego, broń Boże! żebym je uważał za płytkie,
    ale dlatego że nie wyczerpują mojej ciekawości na temat,
    czy możliwe jest ograniczenie kontaktów rodzica No1 z małoletnim w
    przypadku przeświadczenia rodzica No2 o MOŻLIWOŚCI np. rajdu tego
    pierwszego za ocean (inne przypadki, zapewne bardziej czy mniej realne
    można wymyślić)

    > ...koniec tego tematu bo gdybamy już :-))))
    I nasze szczęście, że tylko..
    .
    Ale prawo chyba przewiduje takie okoliczności?
    Pisałaś, że "sytuacje może uregulować sąd rodzinny w sprawie o uregulowanie
    kontaktów z małoletnim na wniosek rodzica".
    Może w takiej hipotetycznej sytuacji, czy nie?!

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2003-06-12 23:39:01
    Temat: Odp: Odp: Odp: Pomocy ! Pilne !!! - prawo rodzinne
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik poreba <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...7.19.11..
    .
    > Pomijam bez komentarza Twoje przemyślenia socjologiczno-pedagogiczne na
    > temat stworzonej przeze mnie hipotetycznej sytuacji.
    > Nie dlatego, broń Boże! żebym je uważał za płytkie,

    a dlaczego nie :-) dla niektórych mogą być płytkie to mnie raczej nie obraża
    :-)

> [...]
    > przypadku przeświadczenia rodzica No2 o MOŻLIWOŚCI np. rajdu tego
    > pierwszego za ocean (inne przypadki, zapewne bardziej czy mniej realne

    wnioskowac można o wszystko jednak jak nie przedstawi sie konkretnych
    dowodów to małe szanse są na ograniczenie władzy z powodu wymysłów

> [...]
    uregulowanie
    > kontaktów z małoletnim na wniosek rodzica".
    > Może w takiej hipotetycznej sytuacji, czy nie?!

    j.w same domysły nie moga spowodowac ograniczen lub tez dachem ustalen
    kontaktów ...jaki byś przedstawił dowód na poparcie swojego wniosku?

    Sandra

  • 13. Data: 2003-06-13 07:16:45
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Pomocy ! Pilne !!! - prawo rodzinne
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Sandra" <S...@w...pl> popełnił 13 cze 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > a dlaczego nie :-) dla niektórych mogą być płytkie to mnie raczej nie
    > obraża
    >:-)
    Szczerze? Przeczytałem, że _trochę_obok_ tematu i sondy głębokościowej
    nawet nie zapuszczałeme ;))

    > wnioskowac można o wszystko ...
    I sąd może jak uzna/zechce/przychyli się
    lub sąd nie ma takiej możliwości - o to pytałem.
    jednak jak nie przedstawi sie konkretnych

    > j.w same domysły nie moga spowodowac ograniczen ...
    > ...jaki byś przedstawił dowód na poparcie swojego wniosku?
    Uff, jednak taki wniosek trzeba mocno uprawdopodobnić.
    W innym miejscu np. zaatakowana ofiara może tylko subiektywnie poczuć
    zagrożenie, tu jak twierdzisz jest inaczej. Chyba to dobrze?

    --
    pozdro
    poreba