    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Odp: Pomocy ! Pilne !!! - prawo rodzinne
    Date: Thu, 12 Jun 2003 18:02:49 +0000 (UTC)

    "Sandra" <S...@w...pl> popełnił 12 cze 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:bca3l4$anf$1@absinth.dialog.net.pl:

    > mało takich sytuacji ? jednak nie jest to w praktyce łatwe

    Domyślam się.

    > sytuacje są różne miedzy niedojrzałymi rodzicami a niekiedy sie tak
    > przytrafia, że dziecko zostaje uprowadzone przez jednego z rodziców
    [ciach]
    Pomijam bez komentarza Twoje przemyślenia socjologiczno-pedagogiczne na
    temat stworzonej przeze mnie hipotetycznej sytuacji.
    Nie dlatego, broń Boże! żebym je uważał za płytkie,
    ale dlatego że nie wyczerpują mojej ciekawości na temat,
    czy możliwe jest ograniczenie kontaktów rodzica No1 z małoletnim w
    przypadku przeświadczenia rodzica No2 o MOŻLIWOŚCI np. rajdu tego
    pierwszego za ocean (inne przypadki, zapewne bardziej czy mniej realne
    można wymyślić)

    > ...koniec tego tematu bo gdybamy już :-))))
    I nasze szczęście, że tylko..
    .
    Ale prawo chyba przewiduje takie okoliczności?
    Pisałaś, że "sytuacje może uregulować sąd rodzinny w sprawie o uregulowanie
    kontaktów z małoletnim na wniosek rodzica".
    Może w takiej hipotetycznej sytuacji, czy nie?!

    --
    pozdro
    poreba