  • 1. Data: 2003-06-11 20:27:37
    Temat: Pomocy! Prawo morza, szukam konwencji.
    Od: h...@o...pl (Harpagan22)

    Witam
    Szukam "Konwencji o morzu terytorialnym i strefie przyleg?ej z 1958
    roku" w postaci pdf lub innej dostepnej on-line. Znalazlem wszystkie
    inne konwencje tej niestety nie. Prosba jesli, ktos wie gdzie jest w
    sieci lub ma, prosilbym o przeslanie. Z gory dziekuje
    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-06-11 22:51:59
    Temat: Re: Pomocy! Prawo morza, szukam konwencji.
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Szukam "Konwencji o morzu terytorialnym i strefie przyleg?ej z 1958
    Mam tą Konwencję, ale hmmm..... po angielsku.
    Nie wiem, czy Ci się przyda, na wszelki wypadek poszło na priv.
    pozdrawiam
    ewcia