  • 1. Data: 2003-06-11 20:04:46
    Temat: Co z samotnym programist? z jednym produktem ?
    Od: p...@k...pl (Zamieszany)

    Napisa?em program, który mo?e by? hitem (chyba ka?dy ma takie wra?enie
    gdy co? tworzy ;) ). Jestem jeszcze studentem jednak program ten
    wzbudza ju? ogólnospo?eczne zainteresowanie. Pragn? si? dowiedzie? od
    jakiej? ?yczliwej osoby co dok?adnie trzeba aby móc legalnie
    sprzedawa? jeden dobrze stworzony program komputerowy na naszym
    polskim rynku. Zdaj? sobie spraw? ?e trzeba posiada? licencj? na j?zyk
    programowania w którym si? program napisa?o. Interesuj? mnie pozosta?e
    warunki które musz? spe?nia? by nie by? pó?niej niemile zaskoczonym.
    Czy musz? rejestrowa? dzia?alno?? gospodarcz? skoro to jest
    jednorazowo napisany program i prócz jego sprzeda?y nic wi?cej si? nie
    dzieje ? A mo?e jakie? sk?adki, podatki, zusiki itp... ? ? ? Pewnie to
    jest strasznie lamerskie pytanie ale niestety na uczelniach nie
    prawniczych tego nie ucz? :(. Pozdrawiam i z góry dzi?kuj? za ka?d?
    odpowied?.

  • 2. Data: 2003-06-11 20:11:07
    Temat: Re: Co z samotnym programist? z jednym produktem ?
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    witam
    mozesz uzwac polskich liter? bo niestety ale twojego posta niepotrafie
    odczytac,
    pozdrawiam Nowak ł.

  • 3. Data: 2003-06-11 20:18:44
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Zamieszany" <p...@k...pl> wrote in message
> [...]
    > jest strasznie lamerskie pytanie ale niestety na uczelniach nie
    > prawniczych tego nie ucz? :(. Pozdrawiam i z góry dzi?kuj? za ka?d?

    Od strony programistycznej musisz posiadać jeszcze legalny system
    operacyjny.
    Od nieprogramistycznej proponuję założyć działalność gospodarczą i
    sprzedawać licencje na program.

  • 4. Data: 2003-06-11 20:42:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Dołożę, że powinien pewnie posiadać legalną platformę programowania, czy jak
    się to nazywa. Czyli legalny program, który skompilował ten jego program.

  • 5. Data: 2003-06-12 00:04:06
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On 11 Jun 2003 13:04:46 -0700, p...@k...pl (Zamieszany)
    wrote:

    >Napisa?em program, który mo?e by? hitem (chyba ka?dy ma takie wra?enie
    >gdy co? tworzy ;) ). Jestem jeszcze studentem jednak program ten

    Niedawno bylo to niezwykle szeroko omowione.
    Watek "jak sprzedać program" na pewno cie zainteresuje.

    Autor:-=Przemek=- (c...@d...alter.pl)
    Temat:Jak sprzedać program?
    View this article only
    Grupy dyskusyjne:pl.soc.prawo
    Data:2003-05-10 05:29:56 PST

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=utf-8&threadm=b9jbrb%244oc%241%40atlantis.news.tpi
    .pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3DJak%2Bsprzeda%25C4%258
    7%2Bprogram%253F%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe
    %3Dutf-8%26selm%3Db9jbrb%25244oc%25241%2540atlantis.
    news.tpi.pl%26rnum%3D1