  • 11. Data: 2005-07-05 10:14:43
    Temat: Re: Odp: ARSEN i wzory
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Doker" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dadi6m$20je$1@node2.news.atman.pl...
    > To budzenie w srodku nocy nie jest dreczeniem? Ciekawe...

    zaklocanie miru domowego ?

    P.

  • 12. Data: 2005-07-05 10:38:56
    Temat: Re: Odp: Odp: ARSEN i wzory
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Masz zadatki na pieniaczkę

    ciekawe ze kazdy kto chce w jakis sposob egzekwowac swoje prawa nazywany
    jest przez ciebie pieniaczem

  • 13. Data: 2005-07-05 10:55:14
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Masz zadatki na pieniaczkę

    Jasneeeee. A jak pluja najlepiej udawac, ze deszcz pada?

  • 14. Data: 2005-07-05 11:02:24
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Ja bym na Twoim miejscu poszedl do prokuratury i zlozyl zawiadomienie o
    popelnieniu przestepstwa. W koncu po to placisz podatki, zeby odpowiednie
    organy sie takimi sprawami zajmowaly.

  • 15. Data: 2005-07-05 11:39:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SzerszeN napisał(a):

    > ciekawe ze kazdy kto chce w jakis sposob egzekwowac swoje prawa nazywany
    > jest przez ciebie pieniaczem

    A może wskaż jakie to ona prawo zamierza egzekować?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 16. Data: 2005-07-05 11:40:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Heming napisał(a):

    > Jasneeeee. A jak pluja najlepiej udawac, ze deszcz pada?

    W takiej sytuacji jak autora najlepiej nic nie robić.

  • 17. Data: 2005-07-05 12:12:07
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-04 13:43 Dan napisał(a):

    > Przeciez nie wdarl sie do srodka.

    Próbował, cytuję:
    "Szczytem wszystkiego bylo jak wpadl mi taki kretyn bez karku,
    wlazl bez zaproszenia na ogrod na ktorym akurat leciala sobie
    w najlepsze impreza nie do konca prywatna (...) Ktorystam
    nastepny probowal mi sila do domu wejsc "bo bedzie rekwirowal"
    -- znaczy chcial mi mowiac krotko zapieprzyc moje rzeczy."

    Nieistotne jest, czy Kira pisze prawdę, czyli czy chciał, czy tylko tak
    wyglądało.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 18. Data: 2005-07-05 12:54:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Roszczenie maja raz, ze bezzasadne, dwa, ze przedawnione
    > niezaleznie od zasadnosci. Zlozylam tez zreszta doniesienie
    > o sfalszowaniu przez nich mojego podpisu. Nachodza mnie
    > w domu, budza o zupelnie dzikich godzinach, zawracaja gitare
    > i strasza a to ze wejda sila i sobie zabiora cos mojego,
    > a to ze mnie do sadu podadza i sie nie wyplace, zalezy co
    > im akurat do glowy wpadnie zdaje sie.

    Grożenie, że się wedrą do domu w celu windykacji, to groźba karalna.
    nagrać i złożyć doniesienie. Powinno pomóc, jeśli nawet prokurator
    umorzy.

  • 19. Data: 2005-07-05 12:59:35
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A może wskaż jakie to ona prawo zamierza egzekować?

    swoje prawo do spokoju miru domowego skutecznie zaklocanego
    bezodstawnymi roszczeniami na granicy, albo i poza nimi, prawa

  • 20. Data: 2005-07-05 13:13:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SzerszeN napisał(a):

    > swoje prawo do spokoju miru domowego skutecznie zaklocanego
    > bezodstawnymi roszczeniami na granicy, albo i poza nimi, prawa

    Dlaczego bezpodstawnymi. Roszczenie przedawnione nadal istnieje. Może
    postąpi uczciwie i uzna?
    No i jakie ma roszczenie, nawet przy przyjęciu założenia że roszczenie
    które zgłasza firma nie istnieje?