  • 1. Data: 2003-04-13 17:35:39
    Temat: Komisja
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Witam!
    Czy jest jakis sposob aby szybko rozwiazac ta cala komisje sledcza z
    p.Naleczem na czele?
    Chodzi mi o prawo nasze czyli spoleczenstwa. Czy moze nalezy dostarczyc
    tam jakies pismo z podpisami kilku tysiecy ludzi albo cos innego?
    pozdrawiam!
    rajusan

  • 2. Data: 2003-04-13 20:01:09
    Temat: Odp: Komisja
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Rajmund Sykulski <r...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...fm...
> [...]
    dostarczyc
    > tam jakies pismo z podpisami kilku tysiecy ludzi albo cos innego?

    Nie gustujesz w pannach "buraczankach " ?????

  • 3. Data: 2003-04-14 15:08:22
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

> [...]
    > Chodzi mi o prawo nasze czyli spoleczenstwa. Czy moze nalezy dostarczyc
    > tam jakies pismo z podpisami kilku tysiecy ludzi albo cos innego?

    Tzw. obywatelski projekt ustawy. Komisja zostala powolana wlasnie ustawa
    chyba, ze mi alkohol na pamiec padl przez weekend ;-) ), wiec nalezy ustawa
    uchylic ta ustawe. Zbierz 100 000 podpisow i wnos do Sejmu. Niestety
    ostateczna decyzje i tak podejma (p)oslowie.

    Depi.

  • 4. Data: 2003-04-14 16:33:53
    Temat: Re: Odp: Komisja
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    bubu napisał(a):

    > Użytkownik Rajmund Sykulski <r...@p...fm> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:3...@p...fm...
    > dostarczyc
    > >
    > Nie gustujesz w pannach "buraczankach " ?????

    Nie za bardzo :) a ty?