  • 1. Data: 2003-04-13 15:05:46
    Temat: rozsylanie materialow reklamowych
    Od: "Marek" <n...@e...com>

    Przegladalem archiwum, ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi, slyszalem
    tez ze ostatnio zaszly jakies zmiany prawne w tych kwestiach...

    Czy bedzie zgodne z prawem rozeslanie przez moja firme do innych firm w moim
    miescie (z ktorymi nie lacza nas zadne stosunki) ofert handlowych
    ("Oferujemy to i to, jesli jestescie chetni to skontaktujcie sie z nami")?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-04-13 19:26:21
    Temat: Re: rozsylanie materialow reklamowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Poszukaj pod hasłem SPAM.

  • 3. Data: 2003-04-13 19:27:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek wrote:
> [...]
    > firm w moim miescie (z ktorymi nie lacza nas zadne stosunki) ofert
    > handlowych ("Oferujemy to i to, jesli jestescie chetni to

    JEsli bedziesz to robil mailem - czyli spamowal to a i owszem jest to
    wykroczenie zagrozone kara grzywny

  • 4. Data: 2003-04-14 06:50:59
    Od: "Marek" <n...@e...com>

    napisał w wiadomości news:b7cdhv$n4$1@news.onet.pl...

    > JEsli bedziesz to robil mailem - czyli spamowal to a i owszem jest to
    > wykroczenie zagrozone kara grzywny

    Chodzi mi o dzialania tradycyjna poczta - list w koperte, znaczek i do
    skrzynki.
    Jest to zgodne z prawem?

  • 5. Data: 2003-04-15 18:04:11
    Od: "Marek" <n...@e...com>

    > Poszukaj pod hasłem SPAM.

    Mialem na mysli tradycyjna poczte...
    Czy takie zakazy odnosza sie rowniez do niej?