  • 1. Data: 2002-12-02 12:46:08
    Temat: Mandat z 99 roku?
    Od: "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    W 7 sierpnia 1999 dsotalem mandat kredytowy za przekroczenie predkosci i nie
    zaplacilem za niego (100 zl). Ostatnio jakis gostek przyniosl mi z urzedu
    skarbowego tytul wykonawczy aby zaplacic za ten mandat. Z tego co pamietam
    to przedawnia sie w ciagu 3 lat. Na tym (picie?) tytule wykonawczym jest
    data 24 sierpien 2001 czyli rok temu? Jak to mozliwe ze rok czasu lezalo
    pismo w US?
    Mam zaplacic ten mandat czy tez juz sie przedawnil?

    Dzieki za wszelkie info.
    futrzak

  • 2. Data: 2002-12-02 13:45:42
    Temat: Re: Mandat z 99 roku?
    Od: "Alki" <a...@b...gnet.pl>

    odwolaj sie od tego. termin sciagania naleznosci to 2 lata, jak znajde to
    dam Ci link do strony na ktorej jest opisany taki pzypadek.

    ALki

    1...@2...17.176.82...

  • 3. Data: 2002-12-02 14:40:17
    Temat: Odnosnie mandatow - pytanie
    Od: "TrX" <p...@N...pl>

    Przepraszam ze sie podpinam pod watek ale nie chce tworzyc nowego o tej
    samej tematyce.
    Chcialbym zapytac co grozi za niezaplacenie mandatu kredytowego ?
    Przychodzi komornik i chce pieniazki ? Jakies odsetki ?
    A moze tylko przychodzi wezwanie do zaplaty z US, w jakis terminie ?
    Jakies inne sposoby sciagniecia pieniazkow ?

    Przyznam sie ze nie zaplacilem okolo 2-3 mandatow okolo 6-12 mc temu i nawet
    jakbym chcial uregulowac to nie ma teraz specjalnie jak.
    Jednak jak cos przyjdzie z US to zaplace bo akurat wygrzebalem sie z dolka
    finansowego.

    --
    Pozdroofka ,
    TrX

    Najbardziej zalujemy rzeczy,
    ktorych nie zrobilismy ...

  • 4. Data: 2002-12-02 18:24:44
    Temat: Re: Odnosnie mandatow - pytanie
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    TrX <p...@N...pl> wrote:
    > Chcialbym zapytac co grozi za niezaplacenie mandatu kredytowego ?
    > Przychodzi komornik i chce pieniazki ? Jakies odsetki ?
    Do mnie przyszedl komornik po niecalych 2 latach
    Wzial 10 zl odsetek od 50 zl mandatu (o ktorym zapomnialem juz dawno, od
    strazy miejskiej za parkowanie w niedozwolonym (ich zdaniem) miejscu).
    Slyszalem tez, ze odejmuja mandaty od zwrotu z podatku (ale to do
    potwierdzenia).
    M.Z.

  • 5. Data: 2002-12-02 21:52:30
    Od: "carlosky" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Izi" <m...@n...zp.pl> napisał w wiadomości
    ).
    > Slyszalem tez, ze odejmuja mandaty od zwrotu z podatku (ale to do
    > potwierdzenia).

    potwierdzam, tak mialem, czesc zwrotu z podatku poszla na mandaty
    ostatnio koledze, po ustaleniu gdzie pracuje, weszli takze na wynagrodzenie

    pozdrawiam,

    carlo
    ******************************
    SkyDive is my favourite waste of time

  • 6. Data: 2002-12-02 22:14:22
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > Slyszalem tez, ze odejmuja mandaty od zwrotu z podatku (ale to do
    > potwierdzenia).

    Kumplowi w zeszly roku odjeli mandat wystawiony przez Strazako...ekhm
    straznikow. Oczywiscie wraz z odsetkami.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 7. Data: 2002-12-03 08:19:49
    Od: "carlosky" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Kumplowi w zeszly roku odjeli mandat wystawiony przez Strazako...ekhm
    > straznikow. Oczywiscie wraz z odsetkami.

    od mandatow nie nalicza sie odsetek

    pozdrawiam,

    carlo
    ******************************
    SkyDive is my favourite waste of time

  • 8. Data: 2002-12-03 08:37:57
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Ja również dostałem mandat niecałe dwa lata temu,
    zgubiłem kwitek a potem o nim zapomniałem i nie zapłaciłem.
    Ale przypomnieli mi po roku i 10mc przysyłając komornika :).
    Odsetki były niewielkie.
    Nie pamiętam dokładnie ale 250zł mandat plus ze 20zł odsetek.

    Pozdrawiam

    Darek

    P.S. Nie licz na to że zapomną

  • 9. Data: 2002-12-03 11:25:54
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > od mandatow nie nalicza sie odsetek

    Mozliwe ze si pomylilem, bo jak pisalem nie dotyczylo mnie to osobiscie... w
    kazdym razie pieniazki mu zabrali

    pzdr.
    Jarek

  • 10. Data: 2002-12-03 11:40:01
    Od: "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>

    > Nie pamiętam dokładnie ale 250zł mandat plus ze 20zł odsetek.

    Tak swoja droga to nie sa odsetki tylko koszty i to najczesciej poborcy
    skarbowego.Nie ma czegos takiego jak odsetki od mandatu.
    A procedura wyglada tak, ze jesli mandat nie jest zaplacony to informacja na
    odpowiednich drukach trafia do US i tam albo sciagaja bezposrednio albo
    wlasnie wstrzymuja wyplate nadplaty podatku dochodowego.
    Krzys