  • 1. Data: 2002-12-02 11:52:17
    Temat: pensja
    Od: "Marcin" <p...@p...onet.pl>

    Mam wyrok (sprzed roku) w sprawie nie wypłacenia mi pensji z odprawą przez
    byłą firmę (ok. 10000 złotych brutto). Po prostu właściciele się zmyli.
    Wiem, że Ci właściciele żyją sobie dobrze w Stanach Zjednoczonych. Czy
    istnieje jakaś możliwość zwindykowania ich?
    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2002-12-03 02:19:52
    Temat: Odp: pensja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asfgvs$sfg$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Wiem, że Ci właściciele żyją sobie dobrze w Stanach Zjednoczonych. Czy
    > istnieje jakaś możliwość zwindykowania ich?

    pierwsza propozycja wykonaj telefon do SO zajmujacym sie obrotem
    zagranicznym ,jeżeli nie znasz dokladnego miejsca ich zamieszkania...pytajac
    sie czy jest taka mozliwosc ustalenia przez ambasady tego faktu / jezeli
    jest znany to jeszcze lepiej / po drugie do sadu rejonowego zadzwon czy jest
    mozliwosc pomocy sądowej w sporzadzeniu takiego wniosku o egzekucje /w
    sprawach alimentacyjnych jest taka mozliwosc/ a dalej to juz proste...

    druga propozycja to wejscie na stronke i poczytanie sobie a pozniej
    wykonanie telefonu ...

    http://www.kontrahent.com/problemy.htm

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-03 09:41:42
    Temat: Re: pensja
    Od: "Marcin" <p...@p...onet.pl>

    dziękuję za odpowiedź, jeśli mogłabyś mi napisać co to jest SO to byłbym
    wdzięczny, pozdrawiam!

  • 4. Data: 2002-12-03 10:51:33
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ashtls$m1l$...@n...tpi.pl...
    > dziękuję za odpowiedź, jeśli mogłabyś mi napisać co to jest SO to byłbym
    > wdzięczny, pozdrawiam!

    Sąd Okręgowy tam właśnie prowadzą sprawy w obrocie zagranicznym ,poszukują
    na wniosek strony pozwanych i dłużników ,przez tą własnie komórke idą sprawy
    też sądów rejonowych, po dokładnym zbadaniu czy spełniają wymogi formalne
    danego państwa...

    Sandra