  • 11. Data: 2002-12-03 13:11:08
    Temat: Re: Odnosnie mandatow - pytanie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Być może masz rację z tymi odsetkami, a właściwie z ich brakiem.
    Nie pamiętam już jak to było określone. Ale jak zwał tak zwał,
    chodziło mi głównie o kwotę ponad wysokość mandatu.
    Mnie akurat ominęło zajęcie nadpłaty podatku. Był komornik :).
    A tak swoją drogą to od czego zależy to w jaki sposób jest ściągana
    należność?
    Myślałem że najpierw przychodzą do delikwenta (jak do mnie)
    i bezpośrednio próbują ściągnąć należność, ale na to wygląda że jest
    inaczej.

    Pozdrawiam

    Darek