  • 1. Data: 2002-12-02 12:35:53
    Temat: Kto jest współwłaścicielem nieruchomości?
    Od: "Claude" <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy można gdzieś sprawdzić kto jest aktualnym właścicielem lub
    współwłaścicielem
    danej nieruchomości i jak oraz gdzie to ewentualnie zrobić.

    Pozdrawiam,
    Claude

  • 2. Data: 2002-12-02 14:53:41
    Temat: Re: Kto jest współwłaścicielem nieruchomości?
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Claude <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy można gdzieś sprawdzić kto jest aktualnym właścicielem lub
    > współwłaścicielem
    > danej nieruchomości i jak oraz gdzie to ewentualnie zrobić.

    idziesz do sądu rejonowego właściwego dla położenia nieruchomości i jeśli
    znasz nr księgi wieczystej prosisz o nią. W dziale II będzie wpisany
    właściciel lub ewentualnie współwłaściciele. W zasadzie kw są jawne, czyli
    każdy może w nie zajrzeć. W sądzie mogą Ci się zapytać jaki masz w tym
    interes. Powinnaś wykazać jaki masz w tym interes.
    freni

  • 3. Data: 2002-12-02 14:54:53
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Claude <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy można gdzieś sprawdzić kto jest aktualnym właścicielem lub
    > współwłaścicielem
    > danej nieruchomości i jak oraz gdzie to ewentualnie zrobić.

    idziesz do sądu rejonowego właściwego - Wydział Ksiąg Wieczystych.
    freni

  • 4. Data: 2002-12-02 15:14:44
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    A moze sie orientujesz czy mozna ustalic nr ksiegi wieczystej znajac adres
    nieruchomosci ?

    z pozdrowieniami

  • 5. Data: 2002-12-02 19:24:11
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Mich <p...@w...pl> napisał(a):

    > A moze sie orientujesz czy mozna ustalic nr ksiegi wieczystej znajac adres
    > nieruchomosci ?

    po samym adresie się nie dojdzie. Trzeba by iść do Wydziału Geodezji, podać
    nr działki - jak podasz nr działki to w geodezji powiedzą Ci jaki jest nr
    kw.. Inny sposób ( ale to już trzeba wziąć się na sposób) - idziesz do
    sąsiada pytasz się jaki jest nr kw jego nieruchomości. Jeśli to jest działka
    bezposrednio granicząca to będzie miała kw z nr o jeden wyżej lub niżej.

    freni

  • 6. Data: 2002-12-02 20:08:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Maja to na 100% w Urzędzie Miasta / Gminy / Dzielnicy, bo jest im potzrbne
    do podatku gruntowego. Nie wiem tylko, czy prywatnej osobie podadzą. Sprawdź
    i daj znać, czy dali. Sam jestem ciekawy.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 7. Data: 2002-12-02 20:19:48
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Robert Tomasik <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > do podatku gruntowego. Nie wiem tylko, czy prywatnej osobie podadzą. Sprawdź
    > i daj znać, czy dali. Sam jestem ciekawy.

    ja też jestem ciekawa. O ile się orientuję to nie powinni. Ale może się uda.
    freni

  • 8. Data: 2002-12-02 22:04:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Teraz mi przyszło do głowy, że nie wiem, czy podobne rzeczy ni są odnotowane
    w geodezji. Może tam spróbować?

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 9. Data: 2002-12-02 23:39:09
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Dec 2002, freni wrote:
    [...]
    >+ W zasadzie kw są jawne, czyli każdy może w nie zajrzeć.

    No...

    >+ W sądzie mogą Ci się zapytać jaki masz w tym
    >+ interes. Powinnaś wykazać jaki masz w tym interes.

    A nie zaprzeczas sobie ? ;)
    AFAIK KW zawiera informacje jawne i niejawne - i jawne
    są jawne, a do niejawnych trzeba "mieć interes" :)
    Gdzieś się mylę ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-12-03 10:35:14
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...

    > A nie zaprzeczas sobie ? ;)
    > AFAIK KW zawiera informacje jawne i niejawne - i jawne
    > są jawne, a do niejawnych trzeba "mieć interes" :)
    > Gdzieś się mylę ?

    A które są 'niejawne', bo ja pierwsze słyszę?

    Depi.