  • Data: 2002-10-10 19:18:21
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ssj5 wrote:
    > to wycofales sie i nawet tego nie wiesz? oj naprawde z toba cos nie tak....
    > ja podtrzymuje zaklad, o jakim mowilem w cytowanym poscie z godz. 17.37

    O wsadzeniu do aresztu decyduje sąd.
    My rozmawiamy o 48 godzinnym zatrzymaniu w policyjnej izbie zatrzymań.
    Myślisz, że takie żałosne gierki uratują Ci twarz?

    > no wlasnie, jestem teraz ciekaw ile jest warte twoje slowo. bo ile sa
    > warte twoje wypowiedzi - niestety juz zdazylem poznac:-((( zreszta
    > nie tylko ja....

    Wielki ziew... Pytam się ostatni raz - zakładamy się o ten 1000,00 złotych
    czy też dalej masz zamiar tylko pajacować?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm