  • Data: 2002-10-10 22:07:29
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ssj5 wrote:
    > powtoirze jeszcze raz elito.pl, bo nadal nie kumasz. JESLI DASZ MI PRZYKLAD,
    > ZE POLICJANT ZATRZYMAL KOGOS W POLICYJNEJ IZBIE ZATRZYMAN - DLA WLASNEGO
    > WIDZIMISE, BEZZASADNIE, BEZ JAKICHKOLWIEK PODSTAW PRAWNYCH - I NIE PONIOSL
    > ZA TO ZADNYCN KONSEKWENCJI - ZAPLACE CI 1000/ TYSIAC/ ZLOTYCH.

    Ty chyba nie czytasz co piszę. Przypomnę Ci :
    "Zapuszkują Cię na 48 godzin oficjalnie pod jakimś pretekstem"
    Czy uzasadnienie zatrzymania pt. "do wyjaśnienia" albo przypisanie komuś
    etykietki "podejrzany" ze "świadka" po odmowie zeznań i zatrzymanie
    go uznasz za podstawę prawną? Tak czy nie ?

    Jeśli nie to zakład stoi.
    Zaproponuj kogoś kto przyjąłby wpłaty, zapoznał się z aktami
    i rozstrzygnął sprawę.

    Reszty nawet nie skomentuję, bo szkoda czasu na Twoje pajacowanie.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm