  • Data: 2002-10-11 07:31:50
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ssj5 wrote:
    > juz sie pogubilem w twej ekwilibrystyce slownej. ty wiesz swoje, ja wiem
    > swoje. ale przeciez ty wiesz lepiej, bo ty masz wiesci od kolegow
    > policjmajstrow. jestes fanem spiskowej teorii dziejow i tyle. policja do

    No popatrz - teraz jeszcze awansowałem do fanów spiskowej teorii dziejów.
    Ciekawe, w którym to miejscu pisałem cokolwiek o spiskach..

    > wyjsanienia w zwiazku z jakas sprawa zatrzymuje setki osob - wtedy gdy
    > istnieje podstawa prawna. procz nadzoru prokuratorskiego zatrzymanie podlega

    Ach... czyli jednak za tą podstawę prawną uważasz bzdety w stylu zmiana na
    "podejrzany" choć był "świadek" i "do wyjaśnienia" tudzież jak piszesz
    "nadzur prokuratorski"... ta...
    I oczywiście nadal będziesz się upierać, że nie mogą każdego zapuszkować
    na 48 godzin i że grozi komukolwiek cokolwiek za to.

    > ocenie sadu, ale przeciez policjant moze sie dogadac z prokuratrorem i
    > sedzia prawda? ech... rob ty jednak filmy.

    Tak - zatrzymanie podlega ocenie sądu. Ale, ale... po ilu godzinach
    od zatrzymania zatrzymany staje przed obliczem sądu?
    No powiedz panie policjancie to siedzącymu tu prostym ludziom...

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm