  • Data: 2002-10-11 10:39:55
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    [..]
    > Nie wiem, ale u nas chyba nie ma takiego zapisu jak w USA :]
    > (że za "prześladowanie" można dostać odszkodowanie), czyli
    > takie zdarzenie *jest* możliwe :(

    Pamiętam jak kilka lat temu w prasie był artykuł jak to policja
    daje się we znaki Warszawskim złodziejom samochodów.
    Jakiś policmajster - chyb rzecznik? - przechwalał się, że choć
    policja nie może się dobrać do tych gangsterów to jednak uprzykrza
    im życie dokonując kilku kontroli dziennie.
    Artykuł był upstrzony fotkami dresiarzy ustawionych przez dzielnych
    policjantów w szeregu w rozkroku twarzą do ich aut z rękami opartych
    na ich karoseriach.
    Oczywiście to wszystko zgodnie z prawem, zacz policja może kontrolować
    podejrzane pojazdy, prawda?

    Albo też możemy też zastanowić się nad ostatnią akcją posła Rutkowskiego
    i jego *porwaniem* człowieka z Czech. Czy to wybryk czy też po prostu
    przejawem normy nieliczenia się z prawem w wymiarze prawa i poczucia
    bezkarności "szeryfów"...

    pozdrawiam
    Arek

    --