  • Data: 2002-10-10 19:28:42
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > My rozmawiamy o 48 godzinnym zatrzymaniu w policyjnej izbie zatrzymań.
    > Myślisz, że takie żałosne gierki uratują Ci twarz?

    powtoirze jeszcze raz elito.pl, bo nadal nie kumasz. JESLI DASZ MI PRZYKLAD,
    ZE POLICJANT ZATRZYMAL KOGOS W POLICYJNEJ IZBIE ZATRZYMAN - DLA WLASNEGO
    WIDZIMISE, BEZZASADNIE, BEZ JAKICHKOLWIEK PODSTAW PRAWNYCH - I NIE PONIOSL
    ZA TO ZADNYCN KONSEKWENCJI - ZAPLACE CI 1000/ TYSIAC/ ZLOTYCH.

    > Wielki ziew... Pytam się ostatni raz - zakładamy się o ten 1000,00 złotych
    > czy też dalej masz zamiar tylko pajacować?

    sluchaj, raz buchasz, raz ziewasz, raz udajesz ze cos wiesz. w koncu
    zdecyduj sie na cos. oki? ja radzilbym ci zdecydowac sie na film. na tym sie
    nie znam, wiec mozesz byc spokojny, nie bede sie czepial, na grupie filmowej
    mozesz pisac bzdury, mnie jako adwersarza mnie nie bedziesz mial.

    ssj5