  • Data: 2002-10-10 18:25:21
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe... nie lubisz dostawać 1000,00 złotych jak manny z nieba?
    > No tak, najpierw trzeba być pewnym swojego zdania... ;)

    no wlasnie, trza byc pewnym swego.... w poscie z godz 17.37 pisalem:

    "podasz mi przyklad w ktorym policjant zapuszkowal kogos do aresztu dla
    wlasnego widzimisie i nie odpowiadal za to? chetnie przyjme taki zaklad"

    widze, ze sie wycofujesz. wiesz co? daruje ci. z takimi jak ty nie mozna
    zawierac powaznych umow. przekreca potem wszystko, potem powiedza, ze ni
    zakladali sie, albo ze o cos innego im chodzilo. dobrze, ze sie wycofales,
    wybaczam ci.
    ssj5