  • 1. Data: 2004-01-25 18:03:04
    Temat: Odmowa z Prokuratury
    Od: N.K.<j...@o...pl>

    Dostałam zawiadomienie zProkuratury,że zostało umorzone śledztwo w
    sprawie fałszowania dokumentów z powodu nie wykrycia sprawców
    przestępstwa. Podałam dokładnie kto mógł falszować dokumenty,były
    to dwie osoby.Sprawa trafiła do grafologa, czekałam ok. ośmiu
    miesięcy, Grafolog stwierdził,że nie jest w stanie wskazać ,która to
    osoba mogła sfałszowac ,ponieważ był bardzo dobrze podrobiony.Mam
    pytanie. Czy mogę zrobić odwołanie,czy wcześniej zarządać
    uzasadnienia decyzji,i jaki mam termin.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-25 18:42:25
    Temat: Re: Odmowa z Prokuratury
    Od: mad <g...@g...pl>

    On 25 Jan 2004 18:03:04 GMT, N.K.<j...@o...pl> wrote:

> [...]
    >osoba mogła sfałszowac ,ponieważ był bardzo dobrze podrobiony.Mam
    >pytanie. Czy mogę zrobić odwołanie,czy wcześniej zarządać
    przysluguje Pani zażalenie do prokuratora nadrzędnego nad prokuratorem
    ktory wydal lub lub zatwierdzil postanowienie tylko w przypadku jezli
    byla Pani strona w postepowaniu. Terminu kodeks nie okresla.

    Pozdrowienia Mad

  • 3. Data: 2004-01-25 19:31:19
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "mad" <g...@g...pl>

    > przysluguje Pani zażalenie do prokuratora nadrzędnego nad prokuratorem
    > ktory wydal lub lub zatwierdzil postanowienie tylko w przypadku jezli
    > byla Pani strona w postepowaniu.

    a czy mozna wnioskowac i sporzadzenie opini przez kolejnego grafologa?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-01-25 19:40:16
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 20:31:19 +0100, "Psychik"

    >Użytkownik "mad" <g...@g...pl>

    > a czy mozna wnioskowac i sporzadzenie opini przez kolejnego grafologa?
    moim zdaniem nie (ale musze zaznaczyc ze nie mam doswiadczenia jesli
    chodzi o proces karny) poniewaz sledztwo zostalo umorzone. Wniesienie
    takiego wniosku bedzie mozliwe o ile zazalenie zostanie uwzglednione.

    Pozdrowienia Mad

  • 5. Data: 2004-01-26 19:07:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mad" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > ktory wydal lub lub zatwierdzil postanowienie tylko w przypadku jezli
    > byla Pani strona w postepowaniu. Terminu kodeks nie okresla.

    Termin jest określony w postanowieniu i wynosi bodaj 14 dni. Określa go
    kpk, ale nie chce mi się teraz szukać, a nie mam pod ręką. Ja bym się
    tylko zastanowił, czy zażalenie ma na pewno sens. No bo jeśli biegły się
    wypowiedział, że nie ma możliwości stwierdzenia sprawcy (pewnie dokument
    jest zbyt krótki), a nie mamy pomysłu na inne środki dowodowe, to jaki
    sens ciągnięcia tego dalej?

  • 6. Data: 2004-01-26 20:32:48
    Od: "Marek Świtała" <j...@y...cy (ROT13)>

    > byla Pani strona w postepowaniu. Terminu kodeks nie okresla.

    Określa !!!! 7 dni od otrzymania
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Termin ten jest zawity

  • 7. Data: 2004-01-27 08:26:53
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Marek Świtała" <j...@y...cy (ROT13)> napisał
    > Określa !!!! 7 dni od otrzymania

    Gwoli ścisłości (lub dla niedowiarków) stanowi o tym art. 465 par. 1
    k.p.k.w zw. z art. 460 k.p.k.
    T.