  • 1. Data: 2004-01-25 15:48:14
    Temat: Likwidacja a przeterminowanie
    Od: "Hermes" <h...@g...pl>

    Witam

    Mam nastepujacy problem moja firma jest wierzycielem jednego z
    przedsiebiorstw panstwowych. Teraz tuz przed koncem procesu likwidacyjnego
    tego przedsiebiorstwa Pan likwidator poinformowal nas, ze czesc naszych
    faktur sie przedawnienie i za nie nie zaplaci. Wydawalo mi sie ze procedura
    likwidacyjna uniemozliwia przedawnienie sie wierzytelnosci jako takich?

    Wiecie moze gdzie to moge sprawdzic?

    Pozdrawiam
    Przemek