  • 21. Data: 2006-08-29 18:04:41
    Temat: Re: Odmowa przyjecie starego sprzetu AGD
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Lukasz napisał(a):

    > A czy nie jest tak, ze koszty utylizacji mają być wliczone w ceny nowego
    > sprzętu?

    Owszem, ale jak na razie taki cennik nie powstał

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 22. Data: 2006-08-29 18:05:19
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > A to nie jest czasem tak, ze sprzedawca ma obowiazek wliczenia procesu
    > utylizaji (czy tam czynnosci z nia zwiazanych ... np. przekazania dalej
    > tej pralki) w cene nowego produktu i musza nieodplatnie przyjac moj sprzet?

    Nie jest tak. Za utylizację się płaci i robi to konsument

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 23. Data: 2006-08-29 18:33:41
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 29-08-2006 o 20:04:41 Markus Sprungk <m...@g...com> napisał(a):

    > Owszem, ale jak na razie taki cennik nie powstał

    Co nie zmienia faktu, ze sprzedawcy tlumacza sie, ze podrozalo z powodu
    kosztow utylizacji ... cennika nie ma ale juz sobie wliczyli.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 24. Data: 2006-08-29 21:43:02
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Nie jest tak. Za utylizację się płaci i robi to konsument

    Gdybys potrafil to wykazac, moznaby bylo zainteresowac tym UOKiK.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 25. Data: 2006-08-30 02:40:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > A zapis ze 'ma obowiazek przyjac nie wiecej niz...', wzial sie stad, ze
    > gdyby bylo napisane ze musi przyjac, to nikt nie moglby kupic nowej
    > lodowki bez oddania starej. A jak wiadomo, czasami taka sytuacja nie ma
    > miejsca i kupujemy nowa, jednoczesnie pozostawiajac stara ;)

    Z akumulatorami niestety zrobili taki burdel. I muszę płacić 30zł więcej
    jak chcę sobie zostawić stary, ale jeszcze jako-tako działający, jako
    np. akumulator wiatrowej mini-elektrowni...

  • 26. Data: 2006-08-30 02:41:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Nie mam czasu w tej chwili szukac odpowiednich wyjasnien, ale gdyby bylo
    > tak jak piszesz, to nie byloby problemu z cala ta ustawa. A utylizacja
    > zajmowalby sie producent. Niestety jest inaczej i kazdy sprzedawca musi

    O ile byłby krajowy.

  • 27. Data: 2006-08-30 05:54:44
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał

    > Gdybys potrafil to wykazac, moznaby bylo zainteresowac tym UOKiK.

    A niby dlaczego? Przecież za wszystko płaci konsument.

  • 28. Data: 2006-08-30 06:26:27
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Z akumulatorami niestety zrobili taki burdel. I muszę płacić 30zł więcej
    > jak chcę sobie zostawić stary, ale jeszcze jako-tako działający, jako
    > np. akumulator wiatrowej mini-elektrowni...

    Eee, jak się dogadasz ze sprzedawcą to nie płacisz.

  • 29. Data: 2006-08-30 06:50:52
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 30-08-2006 o 07:54:44 Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > A niby dlaczego? Przecież za wszystko płaci konsument.

    Za utylizacje powinien placic konsument. Tyle, ze nie w ramach oplaty
    dodatkowej. Utylizacja powinna byc wliczona w cene nowego sprzetu.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 30. Data: 2006-08-30 06:51:43
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, ze sprzedawcy tlumacza sie, ze podrozalo z powodu
    > kosztow utylizacji ... cennika nie ma ale juz sobie wliczyli.

    Bazują na niewiedzy klientów ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098