  • 1. Data: 2006-08-28 18:40:28
    Temat: ochrona danych osobowych
    Od: "rozyczka 37" <r...@v...pl>

    Czy Urząd Miejski może nie udzielić informacji nt.nieprawnie sprzedanej
    nieruchomości oskarżycielowi posiłkowemu w sprawie karnej?

  • 2. Data: 2006-08-28 19:26:53
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rozyczka 37" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Urząd Miejski może nie udzielić informacji nt.nieprawnie sprzedanej
    > nieruchomości oskarżycielowi posiłkowemu w sprawie karnej?

    Może. W postępowaniu karnym strony bezpośrednio sobie pytania zadają na sali
    rozpraw za zezwoleniem sądu. W pozostałych wypadkach składają wnioski dowodowe,
    a organ prowadzący sprawę żąda od odpowiedniej informacji. Jemu już mają
    obowiązek udzielić tej informacji.

  • 3. Data: 2006-08-29 06:33:35
    Od: "rozyczka 37" <r...@v...pl>

    > Oskarżony za radą obrońcy odmówił odpowiedzi na pytania - więc nie mogę
    zadawać pytań. Jak poinformować Sąd, że rzecz została sprzedana w trakcie
    sprawy, gdy nie wiem komu i kiedy. Czy Urząd Miejski mógłby mi chociaż podać
    datę tej sprzedaży? Jest to - chyba - też okoliczność obciążająca oskarżonego?

  • 4. Data: 2006-08-29 06:51:11
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    rozyczka 37 napisał(a):
> [...]
    > datę tej sprzedaży? Jest to - chyba - też okoliczność obciążająca oskarżonego?

    nieruchomość ma przecież księgę wieczystą, więc to kto jest jej
    właścicielem (i od kiedy) można ustalić
    ponadto sąd może zwrócić się do urzędu o udzielenie informacji

    KG

  • 5. Data: 2006-08-29 09:49:29
    Od: "rozyczka 37" <r...@v...pl>

    odmówił informacji komu i kiedy został sprzedany samochód w sprawie, którego
    toczy się sprawa karna.

  • 6. Data: 2006-08-29 09:55:34
    Od: r...@v...pl

    Komunikacji
    > odmówił informacji komu i kiedy został sprzedany samochód w sprawie, którego
    > toczy się sprawa karna.

    > --
    Nie mogę na rozprawie powiedzieć: wiem, że został sprzedany, nie wiem komu, i
    nie wiem kiedy. Wg mnie taka forma to też żaden wniosek dowodowy.

  • 7. Data: 2006-08-30 07:29:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    r...@v...pl napisał(a):
    > Nie mogę na rozprawie powiedzieć: wiem, że został sprzedany, nie wiem komu, i
    > nie wiem kiedy. Wg mnie taka forma to też żaden wniosek dowodowy.

    dlaczego nie?
    wnosisz o to, żeby sąd ustalił (zwracając się do urzędu) czy określona
    rzecz została sprzedana i komu
    o ile to wszystko ma związek ze sprawą...

    KG

  • 8. Data: 2006-08-30 10:15:40
    Od: "rozyczka 37" <r...@v...pl>

> [...]
    > rzecz została sprzedana i komu
    > o ile to wszystko ma związek ze sprawą...

    Dziekuję.