  • 31. Data: 2018-09-06 09:06:21
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: ń <ń@ń.ń>

    IMHO 6 lub 10 metrów (prawo budowlane, odległość parkingów od okien), są jeszcze inne
    warunki (place zabaw).

    -----
    > Szukam przepisów oraz historii postępowań dotyczących minimalnej odległości
    stawianych stojaków na motocykle od okien budynku mieszkalnego.

  • 32. Data: 2018-09-06 09:32:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 18:43, Animka pisze:

    > Pewnie Ci się coś pomerdało z Twoją żoną, która miała Cię już dość i Cię
    > pognała.

    Nigdy nie miałem żony i mieć nie będę, ale dziękuję za miłe słowo.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2018-09-06 10:42:07
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.09.2018 o 04:26, Marcin Debowski pisze:

    > Zgadza się, ale wątkotwórca pytał o stojak, czyli miejsce postojowe.
    > Wspomniana ustawa właśnie to reguluje dla samochodów. Jaka jest praktyka
    > kierowców to wiadomo, ze inna bajka.

    Praktyka drogowców jest taka sama. Przecież "wszędzie" są oficjalne
    miejsca parkingowe 2 metry od budynków.

    To co ta ustawa reguluje?

    MJ

  • 34. Data: 2018-09-06 11:21:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-06, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > W dniu 06.09.2018 o 04:26, Marcin Debowski pisze:
    > Praktyka drogowców jest taka sama. Przecież "wszędzie" są oficjalne
    > miejsca parkingowe 2 metry od budynków.
    >
    > To co ta ustawa reguluje?

    Może warunki miejsc postojowych dla budynków wzniesionych po 2002?
    Pewnie trzebaby doczytać, a mi się nie bardzo chce.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2018-09-06 14:28:04
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.09.2018 o 11:21, Marcin Debowski pisze:

    > Może warunki miejsc postojowych dla budynków wzniesionych po 2002?
    > Pewnie trzebaby doczytać, a mi się nie bardzo chce.

    Aaaa!

    4. Zachowanie odległości, o których mowa w ust. 1 i 2, nie jest wymagane
    przy sytuowaniu parkingów między liniami rozgraniczającymi ulicę.

    Znaczy - parkingi uliczne mogą być pod oknami. A parkingów podwórkowych
    nikt nie kontroluje...
    :)

    MJ

  • 36. Data: 2018-09-06 15:32:59
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Tomasz <t...@t...pl> wrote:

    > Jeśli nie odróżniasz uciążliwości motocykla od wozka dziecięcego,
    > to lepiej się nie wypowiadaj.

    To prawda, wózek często tarasuje przejście, drogę pożarową i stanowi przez
    to zagrożenie pożarowe. Daleko do niego motocyklowi.

    > Mnie chodziło właśnie o tę uciążliwość dla mieszkanców, gdy motocykle
    > ruszają pod oknami, a często także są testowane.

    Testowane, znaczy że co, pałowane do odcinki?

    Podejdź do motocyklisty, grzecznie poproś. Jak będziesz kulturalny, to
    poskutkuje, motocyklista też człowiek i może nie wie, jak to się niesie.
    Jak nie poskutkuje, bo motocyklista będzie miał to w dupie, to nagrywać
    i na policję.

    > Już o nocnych wyścigach po ulicach miast nie wspomnę.

    Tu przesunięcie stojaka niewiele pomoże :(

  • 37. Data: 2018-09-06 15:34:53
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Tomasz <t...@t...pl> wrote:

    > I o tym, że gdy motocykl rusza wypuszcza kłęby spalin też nie wiesz.

    Przez chwilę. Nie mniejszą niż samochód.

  • 38. Data: 2018-09-06 15:38:04
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Jacek <k...@a...com> wrote:

    > kup motocykl - zmienisz podejście do tematu

    Dziesięć lat jeżdżę z przelotowym wydechem, a do piłowania silnika do
    odcinki za oknem nie zmieniłem podejścia...

  • 39. Data: 2018-09-07 02:10:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-06, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

> [...]
    > przy sytuowaniu parkingów między liniami rozgraniczającymi ulicę.
    >
    > Znaczy - parkingi uliczne mogą być pod oknami. A parkingów podwórkowych

    Co ma o tyle sens (dla ulicznych), że raz, nie byłoby za bardzo gdzie,
    dwa, hałas i tak jest.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2018-09-07 22:24:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-09-18 o 11:19, Tomasz pisze:
    > Szukam przepisów oraz historii postępowań dotyczących
    > minimalnej odległości stawianych stojaków na motocykle
    > od okien budynku mieszkalnego.

    Nie szukaj przepisu dotyczącego stojaka,ale dotyczącego parkingu dla
    pojazdów silnikowych. Jest w warunkach technicznych dla budynków. Stojak
    jest elementem parkingu.