  • Data: 2018-09-08 14:17:39
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-09-18 o 12:16, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    akim-powinny-odpowiadac-budynki-i-ich-usytuowanie-te
    kst-jednolity-2018/
    > Robert, ale to jest Ustawa, która już była wymieniana. Tam nie ma słowa
    > o pojazdach silnikowych. Są wyłącznie wymienione samochody.

    O ile się orientuję, to jet to jedyny przepis określający takie
    odległości. Tam wielu rzeczy nie ma i jest wiele wykluczeń, więc
    wskazałem go, by sobie pytający są przeanalizował.

    Wiele motocykli można prowadzić bez silnika, a przecież problemem tu są
    spaliny i hałas, a nie sam w sobie motocykl. Zatem problemem nie tyle
    jest sam stojak, co motocykl, który domyślnie będzie się tam znajdował.
    Tu większym problemem będzie "odpalanie" tego motocykla, a nie miejsce,
    gdzie go ktoś doprowadzi.