  • Data: 2018-09-10 10:13:25
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z ciekawości - po co?

    Główny powód jest taki, że kupiłem moto już z takim wydechem, a sam dźwięk
    mi się podoba. Jest ładny, basowy, nie jest ryczący.

    Opinie na temat, że "loud pipes save lives", są podzielone, ja osobiście
    myślę że są rzeczy, które bardziej zwiększają bezpieczeństwo, niż wydech.

    Inna sprawa, że nie piłuję silnika. Hayabusa ma takie przełożenia, że w
    miejskiej jeździe silnik rzadko przekracza 3.5k RPM, a wtedy wydech basowo
    mruczy a nie ryczy. Więcej jest najwyżej przez chwilę przy przyspieszaniu
    czy wyprzedzaniu.

    Podjeżdżając na miejsce parkingowe dotaczam się na wolnych obrotach
    właśnie żeby nie hałasować ludziom pod oknami (poza tym nie ma sensu wtedy
    piłować silnika), a w nocy śpię a nie jeżdżę, więc czuję się
    usprawiedliwiony :)