  • Data: 2018-09-09 12:08:40
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-09-18 o 11:14, Marcin Debowski pisze:

    > I jak ktoś chce ukraść to to przywiązanie coś da? Jak się kradnie taki
    > 250kg motor?

    Podjeżdża furgonetką i wtacza lub wnosi o niej motocykl. Motocyklowi
    może "pomóc" autoalarm, zwłaszcza z pozycjonowaniem GPS, nie spotkałem
    się przywiązywaniem motocykli do znaków, drzew czy stojaków. Żaden
    problem przytaszczyć w furgonetce nożyce czy nawet akumulatorowego
    fleksa, a kłopot z wożeniem takiego spory.